آفتاب

بیانیه اعلام موجودیت جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی

بیانیه اعلام موجودیت جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی

جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) عصر امروز - دوشنبه - با حضور اعضای این جبهه در مجتمع مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب (سرچشمه) اعلام موجودیت کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم چهره‌های سیاسی از جمله مصطفی محمد نجار، حاجی بابایی، حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی، بذرپاش، کامران دانشجو، مهدی زاهدی، مسعود زریبافان، سید مهدی هاشمی، طریقت منفرد، سید محمد حسینی، ناظمی اردکانی، محمد عباسی، رامین و ... حضور داشتند.

در اولین نشست سراسری جبهه یکتا، حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی و آیت‌الله موحدی کرمانی به عنوان میهمانان ویژه سخنرانی کردند.

در پایان این مراسم بیانیه گردهمایی یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) قرائت شد که متن آن به شرح زیر است:

«به حول و قوه الهی به میمنت ایام شعبانیه و در آستانه فرارسیدن ماه ضیافت الهی جبهه گفتمان یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی همزمان با گردهمایی سراسری گروهی از یاوران و خدامان ملت در دولت نهم و دهم فعالیتش را براساس احساس مسئولیت تاریخی و رسالتی را که برای انجام تکالیف الهی و خدمتگذاری به مردم عزیز ایران دارد توسعه می‌بخشد.

در این مسیر مهم ترین اصول نجات بخش را اخلاص و رهروی همه فرامین دینی دانسته و معتقدیم تنها راه نجات بشریت عملی کردن دستورات شریعت و کلام نورانی پیامبر اعظم و ائمه هدی است که ملت‌ها و متولیان جوامع باید به آن معتقد بوده و با عقلانیت و دانش نافع و کارآمدی آن را عملیاتی نمایند.

در عصر غیبت حضرت ولی عصر با حاکمیت ولایت فقیه با قرائتی که بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ، امام خمینی تبیین فرمودند اعتقاد راسخ داشته و با درود بر آن امام روشن‌بین وجود مبارک و رهبری حضرت امام خامنه‌ای را ودیعه الهی دانسته، گوش به فرمان معظم له در اجرای منویات‌شان از هیچ گونه کوششی دریغ نخواهیم کرد.

نشر و توسعه فرهنگ دینی و نظام مردم سالاری اسلامی و تقویت وفاق ملی را وظیفه‌ای مهم دانسته صراحتا می‌گوییم در تشکیل و پیوستن به این مجموعه به هیچ فرد و گروهی وابسته نبوده و به جز دین به نظام اسلامی، امام و رهبری و شهدای گرانقدر خود را وامدار کسی نمی‌دانیم، افراد و خادمان گذشته و حال را معیارهای ولایتپذیری، دلسوزی، کارآمدی، خدمت خالصانه برای ملت، عدالت ورزی و عزت آفرینی در صحنه‌های داخلی و خارجی می‌سنجیم. در تصمیمات کلان همگرایی با اندیشه ولایت‌مدارانه‌ اصولگرایان و همراهی با روحانیت دلسوز و انقلابی کشور را شرط مهم انسجام و موفقیت همه عناصر متدین کشور می‌دانیم.

ارتقا کارآمدی را عزم این جبهه وحدت بخش، نیروهای خدومی می‌دانیم که با تلاش و ایمان راسخ خدمت در جمهوری اسلامی را افتخار دانسته،‌ سخت کوشی و دلسوزی برای ملت، توجه به محرومیت‌ها و اقشار ضعیف فداکار کشور و اهتمام به شعارهای امام و رهبری و تکریم شهدا،‌ ایثارگران نظام و مشی عدالت‌ورزی را سرلوحه کارشان دانستند. همه آحاد جامعه باید به حدی تلاش کنند، همچنان کشوری سربلند و متعالی داشته، با پرهیز از هرگونه تشنج آفرینی و تفرق فقط به فرمان رهبری دلسوز امت بوده با تجمیع اندیشه‌های خلاق و عالمانه مشکلات مردم مخصوصا مسائل معیشتی و رفع سایر مضایق جامعه از جمله بیکاری و گرانی و تورم را در برنامه‌های اصولی خود قرار داده، شرایط تحول آفرینی را در کارآمدی ساختار حکومتی و ارتقا سطح کیفیت زندگی مردم فراهم کنیم.

معتقدیم تنها راه رشد و توسعه همه جانبه توجه به ظرفیت‌های ارزشمند داخلی و اتکای به جوانان کشور و توانمندی‌های این ملت شهید پرور است و هرگونه وادادگی و تزلزل در مقابل استکبار جهانی و اذناب آن را سهم مهلکی دانسته که فقط موجبات تجری دشمنان ملت را فراهم خواهد کرد لذا با معرفی روحیه شجاعانه ملت صلح‌طلب و شجاع ایران اسلامی از همه دستاوردهای این کشور از جمله سرمایه‌های علمی و هسته‌ای نظام باید دفاع نموده، با تنش‌زدایی و بصیرت راه عزت‌آفرین ملت را که در آرمان امام، شهدا و رهنمودهای خردمندانه رهبر انقلاب نشان داده شده است تقویت نماییم.

یاد و خاطره بنیان گذار انقلاب اسلامی را گرامی داشته معتقدیم وصایای بلند آن یار سفر کرده انقلاب و رهنمودهای خردمندانه ولی امر مسلمین جهان عالی‌ترین پیام عزت‌بخش ملت و ضامن استقلال و رشد همه جانبه خواهد بود. با بهره‌گیری از تجربه‌های موفق و مدیریتی جمع بزرگی را که همراهی خواهند کرد باید در اجرای سیاست‌های کلان و راهبردی نظام، طراحی و تبیین الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی همه همت ها مصروف خدمت خالصانه و حل مشکلات کشور مخصوصا رشد و تعالی زندگی مردم و اشتغال جوانان کشور گردد. باید تلاش نمود با اجرای عالمانه اقتصاد مقاومتی پیچ تاریخی در حال عبور را با عزت و سربلندی پشت سر گذاشته و با بصیرت افزایی انقلابی بر مکر و حیله دشمنان این ملت فائق آییم.

تشکیل این مجموعه برای وحدت آفرینی و انسجام نیروهای مومنی است که همواره سرباز ملت و خادم ملت اند و آگاهانه مدافع دستاوردهای نظام و راه امام و شهدا هستند و بنا دارند با نقد منصفانه و عالمانه و ارائه فکر و و برنامه از دولت و سایر متولیان کشور حمایت نموده و با حضور فعال در صحنه آگاهی بخشی، امیدآفرینی، کارآمدی و تحول را دنبال کنند.

در خاتمه اذعان داریم که بعد از حفظ اسلام هیچ امری مهم تر از خدمت به این مردم عزیز و صبور نیست و رشد و تعالی نظام و طی مسیر تحول آفرین کشور با همدلی و همزبانی همه آحاد و دلسوزی و همراهی همه ارکان آن میسر است و این مجموعه خود را فرزند ملت و برادر همه خادمان متعهد نظام می‌داند. امید است با همراهی همه صاحب‌نظران در کمیته‌های تخصصی و تدوین مدل‌های تجربی کارآمدی و تحول کشوری سرافراز داشته باشیم.»

انتهای پیام

کد N858449

وبگردی