آفتاب

دعوت جبهه اصلاحات برای حضور در تشییع شهدای غواص

دعوت جبهه اصلاحات برای حضور در تشییع شهدای غواص

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: اعضای این جبهه در جلسه امروز ضمن ابراز تاسف از به شهادت رسیدن 175 شهید غواص در عملیات کربلای 4 از مردم خواسته‌اند در مراسم تشییع پیکر این شهدا شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرج کمیجانی همچنین افزود: مردم با حضور در مراسم تشییع پیکر شهدا بار دیگر همدلی و همصدایی خود را با آرمان‌های بلند شهدا در دفاع از کشور و نظام اعلام کرده و میثاقی دوباره با شهدا ببندند.

وی همچنین از همه اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و تشکل‌های همسو خواست در این مراسم شرکت کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، سخنان رییس‌جمهور در همایش فرمانداران و در نشست خبری با خبرنگاران واکاوی شد و اعضا از مواضع صریح، دلسوزانه و منطقی رییس‌جمهور حمایت کردند و از وی و همکارانش خواستند نسبت به پاسخگویی به افکار عمومی توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه گزارش کمیته استان‌ها قرائت شد افزود: بر اساس این گزارش‌ها مشخص شد اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان‌ها به صورت هماهنگ و همدل، راهبردهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان را پیگیری می‌کنند.

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پایان با تشکر از زحمات همه اعضای جبهه اصلاحات در استان‌ها گفت: اعضای جبهه اصلاحات بار دیگر بر لزوم اجماع حداکثری همه اصلاح‌طلبان در سراسر کشور تاکید کردند.

انتهای پیام

کد N858436

وبگردی