آفتاب

یونسی:در دولت تدبیر و امید هیچ کس بر دیگری تقدم ندارد

یونسی:در دولت تدبیر و امید هیچ کس بر دیگری تقدم ندارد

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: در دولت تدبیر و امید هیچ کس بر دیگری تقدم ندارد و همه مردم از حقوق شهروندی مساوی برخوردارند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی در جمع مسئولان، ائمه جمعه و جماعات، علمای شیعه و اهل سنت مردم بخش جرگلان و در محل مسجد جامع یکه سعود اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی مردم را باور نداشتند و حضور مردم به ویژه در جنگ تحمیلی که همه کشورهای غربی از عراق حمایت می کردند، در عرصه بین المللی نمود پیدا کرد.

وی افزود: هر ایرانی از حقوق برابر برخوردار است و قومیت، مذهب، زبان، دین و دوری از مرکز هیچ نقشی در ایجاد تمایز در بین شهروندان ندارد.

وی ادامه داد: تصمیم ملت ایران در انتخاب دکتر روحانی به ریاست جمهوری حماسه ای بود که با ناباوری بسیاری در داخل و خارج کشور خلق شد.

یونسی با اشاره به مذاکرات هسته ای انجام گرفته از سوی تیم هسته ای ایران اظهار کرد: شدیدترین مخالفت ها در به نتیجه رسیدن تحریم ها از سوی رژیم غاصب اسرائیل و عربستان صورت می گیرد.

وی گفت: دولت روحانی وظیفه خود می داند که خدمت کند، کشور از بیکاری رنج می برد؛ جوانان از عدم استطاعت برای ازدواج رنج می برند و دولت وظیفه دارد این مشکلات را برطرف کند.

وی ابراز امیدواری کرد تا با لغو تحریم ها این مشکلات برطرف شده و کارهای عمرانی با سرعت بیشتری صورت گیرد .

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب تصریح کرد: مردم راز و جرگلان با وجود قومیت های مختلف با وحدت و رفاقت و مهربانی زندگی می کنند و این نعمت بزرگی است که هر نوع سخن و رفتاری که این وحدت را بهم بزند، اعمال شیطانی است.

انتهای پیام

کد N858067

وبگردی