آفتاب
رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران:

مسئولان خواهان کاندیداتوری در انتخابات مجلس تا پایان هفته استعفا دهند

مسئولان خواهان کاندیداتوری در انتخابات مجلس تا پایان هفته استعفا دهند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: مسئولینی که قصد دارند در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند فقط سه روز دیگر فرصت دارند تا از سمت‌های خود استعفا دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اصغر ناصربخت در جلسه شورای اداری شهرستان تهران با اشاره به این که مقدمات مربوط به انتخابات تهران انجام شده است گفت: امیدواریم این انتخابات به صورت مکانیزه برگزار شود تا مراحل اخذ رای و شمارش آراء در زمان کوتاه‌تری انجام شود.

وی ادامه داد: این روند به ما کمک می‌کند تا انتخاباتی با کیفیت بهتر برگزارکنیم. سه هزار و 400 صندوق رای در انتخابات ریاست جمهوری 92 در تهران وجود داشت که باید برای انتخابات مجلس این صندوق‌ها افزایش پیدا کند.

معاون سیاسی فرماندار تهران همچنین با اشاره به این که همکاری همه دستگاه‌ها برای بسیج امکانات در دوره‌ی انتخابات بسیار مهم است گفت: تهران نظارت خوبی در رابطه با امکانات دولتی و نیروهای انسانی دارد.

وی همچنین تاکید کرد: برای ما حاکمیت قانون در تمامی مراحل انتخابات یک اصل است و امیدواریم ما در انتخابات شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

ناصر بخت با اشاره به قانون انتخابات گفت: نیروی انتظامی مامور برقراری امنیت انتخابات است و در صورتی که نیروی انتظامی به کمک نیاز داشته باشد با تایید شورای تامین تهران سایر دستگاه‌ها به نیروی انتظامی کمک می‌کنند.

وی همچنین از تشکیل کمیته حقوقی در ستاد انتخابات شهر تهران خبر داد و تصریح کرد: این کمیسیون با قوه قضاییه همکاری خواهد کرد.

وی در پایان گفت: ما با تاکید براجرای قانون و پرهیز از هر گونه اعمال سلیقه تلاش می‌کنیم تا انتخاباتی پرشور برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا عیسی فرهادی فرماندار تهران هم در سخنان کوتاهی گفت: در تهران ما بیش از 2 هزار نامزد انتخاباتی و 80 میلیون رای خواهیم داشت. همچنین 4 هزار صندوق خواهیم داشت که برای هر صندوق 25 نفر مسئول هستند. بنابراین هزینه انتخابات تهران زیاد است و باید همه دستگاه‌ها در تهران همانند گذشته همکاری خوبی داشته باشند تا انتخابات بدون مشکلی برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل کانون مقابله با آسیب‌های اجتماعی توسط نیروی انتظامی خبر داد و گفت: باید با همکاری دستگاه‌های مختلف به دنبال پر کردن اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها باشیم، زیرا دشمن کانون خانواده‌ها را هدف قرار داده است.

وی از تلاش فرمانداری و سایر دستگاه‌ها برای تامین مرغ در ماه رمضان خبر داد.

فرهادی همچنین تاکید کرد که باید با ساخت وسازهای غیر مجاز برخورد شود.

انتهای پیام

کد N857761

وبگردی