آفتاب
فیاضی در گفت‌وگو با ایسنا:

مسوولان باید الگوی اخلاقی تمام نمای جامعه باشند

مسوولان باید الگوی اخلاقی تمام نمای جامعه باشند

یک نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه رقبا را با حربه‌های غیر اخلاقی از صحنه خارج نکنیم گفت: در مناسبات سیاسی اخلاق نباید فدای منافع اقتصادی، جریانی و جناحی باشد.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه محور کار اسلام، اخلاق است اظهار کرد: در جامعه‌ای که بر اساس آموزه‌های وحیانی و نبوی شکل گرفته است مجلس آن هم باید در مدار اخلاق حرکت کند، دولت هم همین طور. بنابراین در مناسبات سیاسی اخلاق نباید فدای منافع اقتصادی، سیاسی، جناحی و جریانی باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطر نشان کرد: در واقع بیش از آنکه ما به قدرت و به رسیدن به کرسی‌های قدرت فکر کنیم، باید به اخلاق به عنوان معیار انسان بودن در جامعه امروزی فکر کنیم. حاکمان، سیاستمداران و به طور کلی کارگزاران باید الگوی اخلاقی تمام نمای جامعه باشند.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس با تاکید بر اینکه رقبا را با حربه‌های غیر اخلاقی از صحنه خارج نکنیم بیان کرد‌: تهمت‌ها،‌ تهدیدات و چهره خراشی‌هایی که در حوزه های سیاسی به ویژه در ایام انتخابات اتفاق می‌افتد هزینه‌های سنگینی را به جامعه تحمیل می‌کند و به فضای اعتماد عمومی آسیب می‌زند؛ لذا وظیفه همه کسانی است که اگر به عرصه سیاست وارد می شوند اخلاق به عنوان خط قرمز آن‌ها باشد و اگر کسی از این خط قرمز عبور کرد بدانیم که از خطوط دیگر هم عبور خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N857699

وبگردی