آفتاب

استاندار قم: حماسه 24 خرداد موجب افتخار نظام اسلامی شد

استاندار قم: حماسه 24 خرداد موجب افتخار نظام اسلامی شد

استاندارقم، گفت: حماسه‌آفرینی ملت بزرگ ایران در 24 خرداد موجب افتخار نظام اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت حماسه 24 خرداد در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی در قم با اشاره به انتخابات سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: نظام اسلامی ما چالش های بسیاری را پشت سر گذاشت و انتخابات دوره قبل هم از جمله پیروزی های ملت ایران بود.

وی افزود: ملت ایران در روز 24 خرداد حماسه ملی دیگری را رقم زد و باعث شد که همه حواشی به خصوص برنامه های دشمنان علیه نظام اسلامی شکست بخورد و دولتی بیرون بیاید که این آرامش را به کشور تقدیم کند.

استاندار قم با بیان این مطلب که این انتخابات باعث ایجاد یک فضای آرامش در کشور شد بیان کرد: دشمنان ما تصور می کردند که پس از اعمال تحریم های ناجوانمردانه و مشکلات اقتصادی مشکلات گسترده ای پس ازانتخابات در کشور ایجاد شود ولی خوشبختانه این دولت توانست با تدبیر و برنامه دقیق در حوزه داخلی و خارجی موفق عمل کند.

وی گفت: خوشبختانه تدابیر گسترده و موفق این دولت در عرصه ملی و بین المللی توانست دشمنان را ناامید کند و امیدها را در بین مردم زنده کند و این همدلی و توفیقات هم مردم را دلگرم کرد و هم دشمنان را بیش از پیش مایوس کرد.

صالحی منش در پایان با اشاره به تلاش دولت در زمینه ایجاد آرامش روانی و روحی در جامعه بر لزوم توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در توسعه همدلی ملی و همزبانی مردم و دولت تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N857141

وبگردی