آفتاب

جشن 24 خرداد آمل نیمه تمام ماند

جشن 24 خرداد آمل نیمه تمام ماند

جشن حامیان روحانی در شهرستان آمل که به مناسبت سالروز 24 خردادماه، انتخاباتی که منجر به رای‌آوری دولت روحانی شد، در این شهرستان نیمه تمام ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، حامیان روحانی در استان مازندران به مناسبت 24 خردادماه سالروز پیروزی روحانی در انتخابات یازدهم مراسم‌های سخنرانی در شهرهای مختلف استان تدارک دیده بودند.

براساس این گزارش، در شهرستان آمل نیز مراسم سخنرانی و جشن 24 خرداد برای حامیان دولت روحانی و اصلاح‌طلبان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در نظر گرفته شده بود که با ایجاد تنش برخی از افراد این جشن نیمه تمام ماند.

به گزارش ایسنا، برای مراسم 24 خرداد ماه شهرستان آمل رحیم ابوالحسنی از چهره‌های دانشگاهی اصلاح‌طلبان سخنران بود که علیرغم حضور جمعیتی چشمگیر در سالن، برخی افراد با رفتن به سمت سخنران مراسم مانع از ادامه سخنرانی وی شدند.

همچنین مردم نیز با این رفتار سالن را ترک کرده، برای ادامه مراسم در سالن نماندند و ابوالحسنی نیز با تدابیر ویژه از سالن خارج شد.

در این مراسم فرماندار ویژه شهرستان، معاون فرماندار و مسئولان و روسای دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.

این دومین بار است که مراسم اصلاح‌طلبان و حامیان دولت روحانی پس از انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان نیمه تمام می‌ماند.

انتهای پیام

کد N857134

وبگردی