آفتاب

رئیس جمهور، راهی تهران شد

رئیس جمهور، راهی تهران شد

مهر نوشت:

 رییس جمهور و هیئت دولت  با پایان سفر یک روزه به خراسان شمالی، دقایقی پیش بجنورد را به مقصد تهران ترک کردند.

حجت الاسلام روحانی صبح یکشنبه به همراه شماری از معاونان رییس جمهور، وزرا و معاونان وزرا به خراسان شمالی سفر کرده بود.

وی در این سفر یک روزه برنامه هایی از قبیل دیدار مردمی و سخنرانی در جمع مردم بجنورد در ورزشگاه تختی، دیدار و سخنرانی در جمع علما و روحانیان، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و نخبگان استان، سخنرانی در جمع صنعتگران و سرمایه گذاران، حضور و سخنرانی در شورای اداری استان و نشست خبری با اصحاب رسانه استان داشت.

شروع عملیات اجرایی راه آهن اسفراین ـ بجنورد ـ شیروان، آغاز اجرای طرح پتروشیمی موسوم به جی تی پی پی و دو پروژه بزرگ صنعتی و نیز افتتاح پروژه مسکن مهر، طرح های برق و کلنگ زنی عملیات گازرسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از دیگر برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور و هیأت دولت تدبیر و امید به خراسان شمالی بودند.

سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان خراسان شمالی در حالی همزمان با ۲۴ خردادماه، دومین سالگرد انتخاب حجت الاسلام والمسلمین روحانی به ریاست جمهوری، انجام شد که هیأت دولت یازدهم پیش از این به ۱۸ استان کشور سفر کرده است.

رییس‌جمهور پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان‌رضوی، زنجان، گلستان، خراسان‌جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی و غرب استان تهران سفر کرده و خراسان شمالی در واقع نوزدهمین مقصد سفر استانی هیأت دولت یازدهم بود.

 

 

1717

 

کد N857115

وبگردی