آفتاب

نشر کارهای تصویری‌ در قالب کتاب‌ الکترونیک

نشر کارهای تصویری‌ در قالب کتاب‌ الکترونیک

مهدی الماسی گفت گرانی قیمت تمام‌شده کتاب‌های تصویری و نقاشی، او را برای چاپ «دریای حقیقت» به سمت کتاب‌های الکترونیک کشانده است.

به گزارش خبرنگار ادبیات و نشر ایسنا، این فعال فرهنگی که پیش‌تر در دو حوزه نویسندگی و سرایش شعر فعالیت داشت، مجموعه‌ای از نقاشی‌های خود را با عنوان «دریای حقیقت» در قالب کتاب الکترونیک منتشر کرده است.

او در این کتاب 32 نقاشی انتزاعی خود را با موضوعیت «هستی» و در قالب نقاشی‌خط ارائه کرده است.

الماسی بنا دارد با توجه به آن‌چه موفقیت خود در حوزه نشر کارهای تصویری‌اش در قالب کتاب‌های الکترونیک عنوان می‌کند، مجموعه دیگری از کارهای نقاشی خود را با عنوان «گردش خط با ماژیک» به همین سبک و سیاق راهی بازار کند. به گفته او،

«گردش خط با ماژیک» نقاشی‌هایی در حال و هوای مدرن با ماژیک هستند که به فرم‌های جدیدی می‌پردازند که به کمک خط نقاشی شده‌اند.

او گفت: از نظر مالی کتاب‌های الکترونیک برای کارهای تصویری و نقاشی مناسب‌تر است و با توجه به وضعیت نامناسب نشر، این شیوه نشر می‌تواند راهکار مناسبی برای رسیدن کتاب‌ها در کوتاه‌ترین زمان به دست مخاطبان اصلی‌شان باشد.

الماسی به تازگی مجموعه‌ای از غزلیات و قصیده‌های خود را با موضوعات متنوع برای چاپ آماده کرده است. این مجموعه که هنوز نام آن مشخص نیست، مشتمل بر 70 غزل و بیش از 20 قصیده است.

انتهای پیام

کد N856330

وبگردی