آفتاب

کامران: تا فساد هست اقتصاد مقاومتی بی مفهوم خواهد بود

کامران: تا فساد هست اقتصاد مقاومتی بی مفهوم خواهد بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس، با تاکید بر لزوم توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت تا زمانی که فساد وجود دارد اقتصاد مقاومتی هم بی‌مفهوم است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حسن کامران در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یک شنبه مجلس اظهار کرد: تا زمانی که فساد وجود دارد و کارچاق‌کن‌ها و معامله و بده و بستان هست، بهره وری و اقتصاد مقاومتی بی مفهوم است.

وی با تاکید برلزوم پرهیز از اشرافی گری به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر صرفه جویی اشاره کرد و گفت: قوای سه گانه بگویند آیا برای صرفه جویی حتی یک میوه را کم کرده‌اند و یک سفر را حذف کرده‌اند؟ این در حالی است که از سوی دیگر حقوق ذوب آهنی‌ها دو سال است پرداخت نشده و آنها به نان شب خود محتاجند.

کامران با اشاره به اوضاع یمن و مقاومت مردم این کشور تاکید کرد: یمنی‌ها آنقدر خوب کار کردند که فرمانده نیروی هوایی عربستان سکته کرد و مرد و من متاسفم برای دبیر کل سازمان ملل که رژیم صهیونیستی را از لیست کودک‌کش‌ها حذف کرد. آنها جیره خور آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و ما امیدواریم روز قدس با شعار مرگ بر آمریکا، و مرگ برصهیونیسم مرگ آنها فرا برسد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به چاپ دستور استیضاح وزیر راه در دستور کارکمیسیون عمران خاطر نشان کرد:‌چرا این دستور کارحذف شده است؟ آقای میرشفی چه کاره است که به رئیس کمیسیون عمران زنگ بزند و بگوید اذن هیات رئیسه را گرفته است. این کارها نظارت مجلس را آسیب‌پذیر می‌کند.

وی با تاکید براین که استیضاح وزراء باید به موقع مطرح شود گفت: استیضاح طلب توضیح است و مچ گیری نیست اما این کارها مجلس را تضعیف می‌کند این در حالی است که روز اول و آخر خدمت ما در مجلس باید یکی باشد. مقام معظم رهبری هم گفتند که حتی برنامه ششم هم باید با حوصله بررسی شود.

کامران در پایان گفت که نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر راه ساعت 2 امروز طبق آیین نامه در کمیسیون عمران حاضر خواهند شد.

انتهای پیام

کد N856303

وبگردی