آفتاب
هشدار نماینده سپیدان:

لزوم جلوگیری از اختلاف افکنی بین شیعه و سنی

لزوم جلوگیری از اختلاف افکنی بین شیعه و سنی

نماینده مردم سپیدان در رابطه با توطئه دشمن در اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید عنایت‌الله هاشمی در نطق میان دستور خود عنوان کرد آیا به توطئه‌ای که دشمن در بحث مذهبی و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی در شبکه‌ها و سایت‌های مختلف و به زبانهای مختلف خصوصا زبان فارسی به راه انداخته توجه داریم! آیا به کسانی که با آنها تماس تلفنی برقرار می‌کنند و فتنه برقرار می‌کنند، توجه می‌کنیم!

آیا به این نتیجه‌ رسیده‌ایم که باید راه نفوذ را بر گروه‌های تکفیری داعش و امثالهم که در صهیونیستی بودن اصل و ریشه آنها شکی نیست و مرتجعین منطقه که خود را به خواب زده‌اند بیدار و یا رسوا کنیم؟

او ادامه داد: آنها جوان‌های متعصب و بعضا نادان را از گوشه و کنار جمع می‌کنند و به جای اینکه با دشمنان دین و انسانیت بجنگند زن و فرزند و کودکان معصوم یکدیگر را قتل عام و توان و امکانات کشورهای اسلامی را نابود می‌کنند.

مرتجعین باید بدانند داعش و فتنه‌ای که توسط استکبار برپا شده اگر بیش از این تقویت شود به زودی باعث نابودی خود آنها خواهد شد.

به گفته این نماینده مجلس مشخص است که صهیونیست‌ها و انگیزه آنان برای اختلاف افکنی باعث شده که برخی شیعیان به مقدسات اهل سنت توهین و قشرهای متعصبی از اهل سنت دیگران را کافر دانسته و جان و مال آنان را مباح بدانند.

هاشمی درباره مسائل هسته‌یی نیز گفت: کاملا روشن است که سران آمریکا و اروپا به دلیل این که دست نشانده صهیونیست‌ها هستند توان تصمیم‌گیری ندارند ما باید این مهم را برای مردم آمریکا و اروپا به اثبات برسانیم که سران آنها خود فروخته هستند و کشورهای آنان مستعمراتی بیش نیستند.

او بر لزوم همدلی و همزبانی بین مجلس و دولت نیز تاکید کرد و افزود: با تخریب مجلس توسط دولت و یا دولت توسط مجلس مردم به کسی روی نمی‌آورند بلکه با طرح مسائل تخریبی مردم از شما رویگردان و ناامید خواهند شد.

نماینده مردم سپیدان در ادامه نطق خود به وضعیت نامطلوب کشاورزی اشاره کرد و از دولت خواست دست دلال‌ها و واسطه‌ها را که چندین برابر تولید کننده سود می‌برند، کوتاه کند.

هاشمی گفت: دامداری‌ها رو به تعطیلی است و در مقابل دلالان روز به روز مرفه‌تر زندگی می‌کنند. آنچنان که مردم، کارمندان و حقوق‌بگیران خود را در مقابله با آنها دچار حس ذلت می‌بینند. چه خوب است سازمانهای بازرسی به ریشه‌ها و عوامل فساد توجه کنند، نمایندگان مسائل نظارتی را جدی بگیرند.

او به خبرنگاران توصیه کرد از طرح سوالاتی که ایجاد اختلاف می‌کند خودداری کنند و مسوولان نیز به این گونه سوالات پاسخ ندهند.

نماینده مردم سپیدان در پایان درخواست توجه بیشتر به گردشگری این منطقه و تکمیل جاده سپیدان به یاسوج را مطرح کرد.

انتهای پیام

کد N856227

وبگردی