آفتاب

نماینده بافت: چه توافق انجام شود، چه نشود، موفقیتمان را جشن می‌گیریم

نماینده بافت: چه توافق انجام شود، چه نشود، موفقیتمان را جشن می‌گیریم

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی گفت: چه توافق انجام شود یا تیم مذاکره کننده به خاطر زیاده‌خواهی آمریکا میز مذاکره را ترک کند به هر حال از تیم مذاکره کننده به عنوان قهرمانان نرمش قهرمانانه تقدیر می‌کنیم.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی گفت: چه توافق انجام شود یا تیم مذاکره کننده به خاطر زیاده‌خواهی آمریکا میز مذاکره را ترک کند به هر حال از تیم مذاکره کننده به عنوان قهرمانان نرمش قهرمانانه تقدیر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، علیرضا منظری توکلی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس ضمن اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای اظهار کرد:‌ دو راه پیش روی ما وجود دارد؛ یکی این که آمریکا حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسد و با توافق با لحاظ خطوط قرمز انجام شود و دیگری این که آمریکا به زیاده خواهی‌های خویش ادامه دهد و تیم مذاکره کننده میز مذاکره را با افتخار ترک کند. در هر دو شکل ما از تیم مذاکره کننده هسته‌ای به عنوان قهرمانان نرمش قهرمانانه تقدیرکرده و موفقیتمان را جشن می‌گیریم.

وی افزود: استراتژی آمریکا این است که با فشار به تیم مذاکره کننده خواسته‌های خویش را تحمیل نموده و جامعه را دو قطبی کنند که باید این آرزو را به گور ببرد.

این نماینده مجلس ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا و مجاهدت‌های هم رزمان شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا؛ حاج قاسم سلیمانی را سرباز مخلص ولایت دانست و ادامه داد: افتخار من این است که نماینده شهری هستم که محل تولد و زندگی این فرزند عشایر است.

منظری توکلی با تاکید بر لزوم حل مشکل فرهنگیان یادآور شد: فرهنگیان فرهیخته در انتظار پاسخ مناسب به مطالبه بر حق خویش در رفع تبعیض و حل مشکلات معیشتی خود هستند بازنشستگان نیز از دولت انتظار دارند مشکلات معیشتی‌شان را در اولویت قرار دهد و آن را حل کند.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس خواستار حل مشکل بیکاری جوانان به ویژه در حوزه انتخابیه خود شد و افزود: نرخ بیکاری در سه شهرستان حوزه انتخابیه ما بالاترین از میانگین کشوری است و در هر خانواده میانگین سه تا چهار جوان تحصیلکرده بیکار وجود دارد.

وی در ادامه خواستار فعال کردن پروژه فولاد بافت از سوی وزیر صنعت شد و گفت: علاوه بر 187 کارگر بیکار شده قبلی این پروژه بقیه کارگران هم دیروز اخراج شدند در حالیکه ادامه این وضع پیامدهای سوء اجتماعی و اقتصادی دارد و به نظر می‌رسد باندهای مخوف واردات فولاد و صادرات سنگ آهن خام مانع این پروژه هستند.

منظری توکلی تسریع در اجرای پروژه کارخانه کنستانتره مس، حل مشکل معادن کرومیت و پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد را از دیگر مطالبات مردم حوزه‌ی انتخابیه خود عنوان کرد و گفت: با توجه به آتش سوزی جنگ‌های حوزه انتخابیه درخواست دارم یکی از پایگاههای اطفای حریق مجهز به پهباد با همکاری وزارت کشور و ستاد کل نیروهای مسلح به پارک ملی بافت که دومین پارک ملی کشور و زیستگاه مهم جانوری است اختصاص یابد.

وی در پایان نوسازی و تجهیز خانه های بهداشت، مرمت قنوات و کانالهای آبرسانی، تکمیل سدهای خاکی، گاز رسانی به شهرها و روستاهای حوزه‌ی انتخابیه، تقویت پوشش تلفن همراه، تکمیل پروژه‌های راه و ایجاد زیرساخت‌های لازم در مناطق گردشگری حوزه انتخابیه را از دیگر مطالبات مردم حوزه انتخابیه خود عنوان کرد.

انتهای پیام

کد N856220

وبگردی