آفتاب
اسماعیل جلیلی:

اکثریت فراکسیون رهروان ولایت خواستار انجام استیضاح‌ها هستند

اکثریت فراکسیون رهروان ولایت خواستار انجام استیضاح‌ها هستند

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت گفت که در جلسه امروز صبح شورای مرکزی این فراکسیون نظر اکثریت اعضاء بر این بود که در مورد استیضاح‌ها اجازه داده شود تا دولت کار را انجام دهد.

اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در توضیح جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت گفت: در این جلسه توضیحی در مورد اتفاقات پیرامون اعلام وصول استیضاح وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان ارائه شد که بر اساس آن و با اصلاحات انجام شده طبق آیین‌نامه جدید طرح استیضاح به کمیسیون آموزش ارجاع داده شده است که بعد از طی مراحلی در صورت موافقت نمایندگان در صحن مطرح می‌شود.

وی با بیان این که در فراکسیون در مورد استیضاح‌ها توضیحاتی ارائه شد، افزود: نظر اکثریت اعضای فراکسیون بر این بود که در شرایط فعلی کشور در موضوع استیضاح‌ها اجازه داده شود که دولت کار خودش را انجام دهد. در این جلسه مطلبی در خصوص موافقت و مخالفت با استیضاح آقای فانی مطرح نشد.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با بیان این که اعضای شورای مرکزی جدید این فراکسیون درهفته جاری انتخاب می‌شوند، گفت: به مجامع استانی اعلام شده که اعضای خود را برای کاندیداتوری در انتخابات شورای مرکزی فراکسیون معرفی کنند تا بعد از تشکیل شورای مرکزی جدید هفته آینده انتخابات هیات رییسه جدید فراکسیون رهروان برگزار شود.

انتهای پیام

کد N856064

وبگردی