آفتاب
در ابتدای جلسه علنی مجلس؛

ابوترابی‌فرد درگذشت آیت‌الله امینیان و آیت‌الله آصفی را تسلیت

ابوترابی‌فرد درگذشت آیت‌الله امینیان و آیت‌الله آصفی را تسلیت

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت آیت‌الله امینیان عضو مجلس خبرگان رهبری و آیت‌الله آصفی نماینده رهبری در نجف اشرف را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس اظهارکرد:‌ ارتحال عالم ربانی، شاگرد مدرسه امام صادق(ع)، چهره مبارز و انقلابی، شاگرد برجسته مکتب علمی و فقاهتی بنیانگذار عظیم‌الشان انقلاب، عضو ارشد مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت‌الله امینیان امام جمعه آستانه اشرفیه را حضور مردم شریف خطه همیشه سبز و مقاوم گیلان و مردم شهرستان اشرفیه نمایندگان استان گیلان و استان‌های شمالی و محضر آیت‌الله قربانی نماینده رهبری در گیلان عرض تسلیت دارم.

وی افزود:‌ این عالم بزرگوار که افتخار تقدیم فرزند برومندش حجت‌الاسلام محمد تقی امینیان به ساحت مقدس شهدا را داشت در دوران پیش از 30 سال خدمت به مردم استان گیلان و شهرستان آستانه‌ اشرفیه منشاء خدمات ماندگاری بود و تشیع پیکر پاک او نماد دیگری از محرم و عاشورا بود.

وی ادامه داد: از سوی مجمع نمایندگان استان گیلان خصوصا دکتر قربانی ریاست این مجمع و نماینده آستانه اشرفیه و مجمع نمایندگان استان‌های شمالی کشور خدمت مردم استان گیلان و عموم دلباختگان به ساحت علم و روحانیت و محضر رهبرفرزانه انقلاب تسلیت می‌گوییم.

نایب رئیس مجلس همچنین ارتحال آیت‌الله آصفی نماینده رهبری در نجف اشرف را به حوزه‌ علمیه قم و نجف تسلیت گفت و ابراز امیدواری کرد که روح بلند این عالم وارسته با اولیای دین محشور شود.

انتهای پیام

کد N855898

وبگردی