آفتاب

ندیمی: لاریجانی ویژگی های لیدر بودن در جریان اصولگرایی را دارد/ به تیم مذاکره کننده اعتماد کنیم

ندیمی: لاریجانی ویژگی های لیدر بودن در جریان اصولگرایی را دارد/ به تیم مذاکره کننده اعتماد کنیم

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت معتقد است رئیس فعلی مجلس این پتانسیل را دارد که نقش بیشتری در همگرایی نیروهای اصولگرا ایفا کند.

ندیمی، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرآنلاین پاسخ به این که نقش علی لاریجانی را در همگرا کردن و وحدت اصولگرایان چگونه ارزیابی می کنید، تصریح کرد: واقعیت این است که اصولگرایان نیز همچون اصلاح طلبان نیازمند لیدر هستند و لیدر هم باید ویژگی هایی داشته باشد از جمله جامعیت، شناخته شده بودن و مدیریت تجربه شده و امتحان داده که از این جهت ایشان یکی از کسانی است که به راحتی می تواند همه این ویژگی ها را باهم داشته باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا خود دکتر لاریجانی مایل است که در این زمینه نقش بیشتری ایفا کند؟ خاطرنشان کرد: فکر می کنم که وی پتانسیل این را داشته باشد که در مجموعه نیروهای اصولگرا نقش بیشتر و محوری تر را ایفا نماید.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص نگرانی دلواپسان از مذاکرات هسته ای و برگزاری نجمعاتی برای تحت تاثیر قرار دادن گفتگوها خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده ایران با قدرت در مذاکرات حضور پیدا کرده است و  تلاش‌های آنها برای رسیدن توافق هسته‌ای و رفع تحریم‌ها قابل تقدیر است از این جهت نباید نگران بود و همانطور که رهبری بارها فرموده اند باید به فرزندان انقلابی خود اعتماد کنیم تا آن ها بتوانند حقوق ملت را استیفا کنند.

29220

کد N855880

وبگردی