آفتاب
صفار هرندی:‌

حکومت بر آمده از مردم در جمهوری اسلامی مانع تحقق اراده کثیف دشمنان می‌شود

حکومت بر آمده از مردم در جمهوری اسلامی مانع تحقق اراده کثیف دشمنان می‌شود

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام استقرار حکومت برآمده از اراده مردم در جمهوری اسلامی ایران را مانع از تحقق اراده کثیف دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، محمدحسین صفار هرندی در یادمان طلایه داران آفتاب (پنجاهمین سالگرد شهادت شهدای موتلفه ) که در محل قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در زمان شاه قانون ننگینی به اسم کاپیتالاسیون ما را زیربار تحقیر آمریکا می‌برد و امروز همان اراده کثیف دشمنان ما و مشخصا ایالات متحدده با شدت بیشتری علیه ما وجود دارد و اگر موفق نمی‌شوند به این دلیل است که حکومت برآمده از اراده ملی مردم در جمهوری اسلامی ایران مستقر است و آن‌ها راهی پیدا نمی‌کنند که اراده کثیف خود را محقق کنند.

وی ادامه داد: در شرایطی که استقرار نظام الهی را در کشور شاهد هستیم بسیار ناپسند خواهد بود که آن‌ها بتوانند اراده نحس خودشان را بر ما حاکم کنند. من از اراده نمایندگان ملت در مجلس تشکر می‌کنم که تصمیم گرفتند این راه را بر روی دشمن ببند. آن‌ها نمی‌خواهند راه را برروی کارگزاران داخلی ببندند بلکه خواسته همه ما این است که نمایندگان ما در مذاکرات موفق باشند و بتوانند حداکثر مطالبات ملت را محقق کنند و به یک توافق خوب برسند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس تصمیم گرفتند جریان در حال پیشرفت را به گونه‌ای پیش ببرند که خواسته‌های پلید محقق نشود و ما منتظریم آن‌چه برای سلامت راه تدارک دیده‌اند برای وفای به عهده به شهیدان به تصویب برسد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: امروز مشعل فروزان ما پیروی از منویات شهیدان، تبعیت از خواست امام بزرگوار و اراده مستحکم خلف شایسته ایشان است که حرف آخر ما هم همین است و ان شاءالله محقق شود.

وی روحیه عزت و عدم تحقیر را میراث شهیدان دانست و گفت که برای زنده نگهداشتن یاد شهدا ارزشمندترین کار تجدید عهد با آرمان‌های آن‌هاست.

به گزارش ایسنا، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی نیز در این همایش با گرامیداشت یاد شهدای موتلفه اظهار کرد: آن‌ها با مقتدای‌شان حضرت روح ‌الله پیمان خون بسته بودند و دست بلند بیعت عاشورایی داده بودند تا کاری از جنس عاشورا بیافرینند.

وی اظهار کرد: خانواده شهدای موتلفه ده‌ها سال است با حفظ ماهیت هیأت‌های حسینی کار عاشورایی را در تشکیلات حزبی ادامه می‌دهند و ثابت کردند که به جای مرعوب شدن در مقابل ایسم‌های معدود غربی و ایسم‌های غیراسلامی وطنی می توان کار عاشورایی کرد و پیام عاشورای حسینی را به گوش همه نسل‌ها رساند.

انتهای پیام

کد N855696

وبگردی