آفتاب

کلینتون رسما تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز می‌کند

کلینتون رسما تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز می‌کند

هیلاری کلینتون امروز (شنبه) رسما تبلیغات انتخاباتی خود را برای تبدیل شدن به نخستین رئیس‌جمهور زن آمریکا آغاز کرده ودر این راستا تجمع انتخاباتی بزرگی در شهر نیویورک برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، نخسین تجمع انتخاباتی هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا، امروز در جزیره روزولت در رودخانه شرقی میان منهتن و کوینز برگزار می‌شود و انتظار می‌رود هزاران تن از هواداران وی در این تجمع حضور پیدا کنند و بیل کلینتون ، همسر وی به همراه چلسی، دخترشان نیز به او محلق می‌شوند.

تیم انتخاباتی کلینتون با توجه به اینکه وی هشت سال سناتور ایالت نیویورک بوده این تجمع را فرصتی برای بهبود نتایج وی در نظرسنجی‌ها و مطرح کردن او به عنوان حامی حقوق طبقه متوسط آمریکا که تحت فشار هستند می‌داند.

هیلاری کلینتون 67 ساله روز جمعه با انتشار ویدئوی تبلیغاتی خود گفت: هرکسی شایسته فرصتی برای زندگی کردن با استفاده از نیروهای خدادادی او است. این رویایی است که ما به اشتراک می‌گذاریم و این مبارزه‌ای است که ما انجام می‌دهیم.

در این ویدئو نگاهی به چهار دهه فعالیت کلینتون در دولت آمریکا شده و وی در پی آن است که نگرانی‌هایی را که در خصوص سبک زندگی‌اش مشابه میلیونرها وجود دارد، از بین ببرد.

چند روز پیش شبکه سی ان ان، نظرسنجی انجام داد که نشان داد تعداد زیادی از آمریکایی‌ها معادل 57 درصد عقیده دارند کلینتون صادق و قابل اعتماد نیست.

وی در ویدئوی خود اعلام کرد: مردم طبقه متوسط آمریکا و خانواده‌هایشان نیازمند یک حامی هستند. قهرمانی که هر روز برای آنها بجنگند و من می‌خواهم این قهرمان باشم.

کلینتون قصد دارد در سخنرانی خود در این مراسم بر دفاع از حقوق زنان تاکیدکرده و حزب جمهوری‌خواه آمریکا را به عنوان حزبی که با رای دهندگان فاصله دارد نشان دهد.

جنیفر پالمیری، مدیر روابط تبلیغاتی کلینتون به خبرنگاران در نیویورک گفت که کلینتون قصد دارد یک دورنمای پیشرو برای آمریکا ترسیم کرده و بگوید که آمریکا باید به کجا برسد.

همچنین کلینتون می‌خواهد نشان دهد که مشکلات پیش روی طبقه متوسط و آرزوی آنها برای پیشرفت را درک می‌کند.

انتهای پیام

کد N855684

وبگردی