آفتاب

حمله مسلحانه به افسران پلیس شهر دالاس آمریکا

حمله مسلحانه به افسران پلیس شهر دالاس آمریکا

چند فرد مسلح صبح امروز (شنبه) افسران پلیس شهر دالاس آمریکا را در خارج از مقر این پلیس زیر آتش گرفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، اظهارات متناقض شاهدان عینی این حادثه کار را برای تعیین اینکه چند فرد مسلح در این حمله دست داشتند دشوار کرده و مقامات در تلاش برای تعیین انگیزه این حمله هستند.

دیوید براون، رئیس پلیس دالاس در یک کنفرانس خبری اظهار داشت: این حمله مسلحانه زمانیکه مظنونان خودروی خود را در مقابل ساختمان مقر پلیس دالاس واقع در مرکز شهر پارک کرده و شروع به رگبار گلوله کردند، آغازشد.

وی اعلام کرد: دست کم یکی از این متهمان با استفاده از یک خودروی ون که آن را به یکی از خودروهای پلیس کوبید از صحنه فرار کرد.

پس از فرار این متهم پلیس وی را تعقیب کرده و این تعقیب و گریز در پارکینگی در نزدیکی منطقه هوچینز که در آن تبادل آتش بیشتری انجام شد پایان یافت.

به گفته براون متهمی که خودروی ون را می‌رانده به افسران پلیس گفته که پلیس را مقصر از دست دادن حضانت فرزندش می‌داند و وی را متهم به اینکه یک تروریست است کرد. این فرد مسلح همچنین به پلیس ا علام کرد که در خودروی خود بمب گذاشته است.

براون تاکیدکرد که براساس اظهارات شاهدان بالغ بر چهارمتهم در حادثه تیراندازی اولیه شرکت داشتند که برخی از آنها در مکان‌های مرتفع مستقر بودند.

پلیس هنوز نمی‌تواند تایید کند که چه تعداد فرد مسلح در این حادثه دست داشتند و آیا متهم دیگری نیز تعیین مکان شده است یا خیر.

براون همچنین گفت که پلیس چهار کیف در نزدیکی مقر پلیس یافته است که یکی از آنها حاوی یک بمب لوله‌ای بوده که منفجر شده است.

همچنین پلیس اقدام به تخلیه ساختمان‌های مجاور به عنوان اقدام احتیاطی کرد.

انتهای پیام

کد N855560

وبگردی