آفتاب
محمدی گلپایگانی:

حکومت اسلامی، بزرگترین معروف در عصر حاضر است

حکومت اسلامی، بزرگترین معروف در عصر حاضر است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری حکومت اسلامی را بزرگترین معروف عصر حاضر دانست و تصریح کرد: همه ما با مظاهر گناه مخالف هستیم، اما قطعا مخالفت و مبارزه با حکومت اسلامی بدترین منکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در گردهمایی علما، روحانیون و طلاب استان گیلان که در مصلی رشت برگزار شد، با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امروز بعد از گذشت 36 سال از رحلت آن بزرگمرد تاریخ، عاشقان و شیفتگانش نه تنها از اقصی‌نقاط کشور بلکه از کشورهای مختلف خودشان را به مرقد امام رساندند و سوگواری کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری جامع و کامل به ترسیم چهره نورانی امام پرداختند، افزود: رهبر انقلاب ضمن بیان ویژگی‌ها، خصوصیات، مبارزات و همه کارهای بزرگ امام، بر شجاعت بی‌نظیر ایشان تاکید کردند و امام را مجاهد فی سبیل‌الله به معنای جامع کلمه نامیدند. شخصیتی که در تمام دوران عمر پربرکتش از مجاهدت و مبارزه با طاغوت دست بر نداشت و با ساقط کردن رژیم فاسد و فاسق پهلوی، حکومت اسلامی تشکیل داد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: رهبر انقلاب هنر امام را در نابود کردن رژیم پهلوی و مبارزه با فرهنگ منحط، ظالمانه و غیر عاقلانه آن دانستند. حکومتی فردی و مستبدانه که ریشه در اعماق تاریخ داشت.

محمدی گلپایگانی حکومت اسلامی را بزرگترین معروف عصر حاضر دانست و تصریح کرد: همه ما با مظاهر گناه مخالف هستیم، اما قطعا مخالفت و مبارزه با حکومت اسلامی بدترین منکر است و هر کس در هر لباس و مقامی با این حکومت مخالفت کند، بزرگترین منکر را انجام داده، زیرا برای تشکیل این حکومت خون‌های پاک هزاران جوان ریخته شده است.

وی مخالفت زبانی و اقدامی با حکومت اسلامی و القای شبهه در این حکومت را از جمله مصادیق منکر دانست و خاطرنشان کرد: تشکیل حکومت اسلامی بر مبنای قرآن، فقه، تفسیر، روایات و اسلام ناب به وجود آمده است و با فداکاری مردم حفظ خواهد شد. روحانیون و طلاب از فرصت ماه رمضان استفاده کنند و از قرآن و اهل بیت(ع) و ویژگی‌های حکومت اسلامی برای مردم سخن بگویند.

انتهای پیام

کد N855430

وبگردی