آفتاب
احکام اعضای جدید اهدا شد؛

رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک با کمیسیون زنان تشکیل جلسه دادند

رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک با کمیسیون زنان تشکیل جلسه دادند

نخستین نشست کمیسیون زنان کمیته ملی المپیک با حضور کیومرث هاشمی رئیس و شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک همراه با اعضای کمیسیون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ابتدای این نشست که امروز شنبه در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اهمیت برگزاری این نشست و همچنین کمیسیون ورزش زنان اظهارداشت: بدون تردید اعضای کمیسیون از افراد با تجربه و زحمتکش در زمینه ورزش بانوان بوده و می‌توانند با پیشنهادات سازنده و کارشناسی و قابل اجرای خود به هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، نقش بسزایی در رشد و تعالی هر چه بهتر ورزش بانوان کشورمان ایفا نمایند.

وی ادامه داد: بدون تردید کمیته نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان و فعالیت‌های این کمیته دارد چرا که ورزش زنان کشورمان از پتانسیل بالایی در مدال آوری و فعالیت در امور اجرایی و مدیریتی برخوردار بوده و بدون تردید جلسات کارشناسی شده و برنامه‌های پیشنهادی این کمیسیون می‌تواند در این زمینه مثمر ثمر بوده و حتی اعضای کمیسیون می‌توانند از نقطه نظرات مطرح شده در کارگاه آموزشی زن و ورزش که در دوحه برگزار شد بهره لازم را ببرند.

در ادامه شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به اهمیت کمیسیون زنان کشورمان تصریح کرد: انتظار ما این است که باحضور افراد با تجربه و خبره در زمینه ورزش بانوان در این کمیسیون پیشنهادات و برنامه‌های اعضا به کمیته در خصوص ورزش بانوان قابل اجرا و عملیاتی باشد تا هیات اجرایی بتواند با حمایت‌های خود در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر حرکت نماید.

در ادامه خانم نظر علی نیز برنامه‎ها و نقطه نظرات خود را درخصوص نحوه فعالیت کمیسیون زنان کمیته ملی المپیک در راستای دستبایی به اهداف کلان کمیته اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد این کمیسیون بتواند به سهم خود نقش بسزایی در راستای رشد و تعالی ورزش زنان کشور داشته باشد.

در پایان نشست امروز از سوی کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک احکام اعضای جدید کمیسیون زنان ورزش کمیته ملی المپیک به خانم‌ها پروانه نظر علی، مهسا حسینی، فریده شجاعی، مهین فرهادی‌زاد، ناهید کریمی و میترا کریمی اهدا شد.

کد N855381

وبگردی