آفتاب

چامسکی: اوباما یک فرصت طلب با سیاست های خطرناک است

چامسکی: اوباما یک فرصت طلب با سیاست های خطرناک است

ایرنا نوشت:

نوام چامسکی محقق و پژوهشگر برجسته آمریکا، ازباراک اوباما به عنوان یک فرد فرصت طلب یاد کرد که سیاست های خطرناک اجرا می کند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان «راشاتودی» روسیه، چامسکی در گفت وگو با پایگاه تحلیلی آمریکایی «WND» افزود: با توجه به شناختم از اوباما و از اینکه هیچ انتظاری از وی نداشتم، از سیاستها و اقدامات وی مایوس نشده ام.

وی ادامه داد: پیشتر در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 و هنگام برگزاری انتخابات درون حزبی، با توجه به مطالبی که اوباما در شبکه های اجتماعی و مقالات خود نوشته بود متوجه این واقعیت شدم که او سیاستمداری فرصت طلب است.

چامسکی خاطرنشان کرد: سیاست هایی که اوباما دنبال می کند خطرناک است و پیامدهای ناگواری برای برخی کشورهای جهان به همراه داشته است.

وی همچنین با انتقاد از نظام انتخاباتی آمریکا افزود: در آخرین انتخابات در آمریکا (انتخابات میان دوره ای کنگره) که در ماه نوامبر سال 2014 برگزار شد اطمینان یافتم که سیستم انتخاباتی آمریکا نمی تواند دموکراتیک باشد.

این پژوهشگر برجسته آمریکایی با انتقاد از دوره آتی انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا بویژه شخص هیلاری کلینتون فرق چندانی با یکدیگر و حتی با اوباما ندارند.

4949

کد N854471

وبگردی