آفتاب
سیداحمد خاتمی:

مذاکره‌کنندگان هسته‌ای را زیر سوال نبرید

مذاکره‌کنندگان هسته‌ای را زیر سوال نبرید

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهمیت و حساسیت مسأله هسته‌ای از منتقدان خواست مذاکره کنندگان هسته‌ای را زیر سوال نبرند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: مسأله هسته‌ای از مسائل حساس سیاسی در کشور است و همه به خودشان اجازه می‌دهند در این باره اظهارنظر کنند که البته حقشان است. یکی از برکات انقلاب، سیاسی شدن مردم و به صحنه سیاست آمدن مردم است.

وی افزود:‌ در این زمینه دو نکته باید مورد توجه قرار گیرد؛ یکی اینکه مذاکره کنندگان هسته‌ای فرزندان این ملت هستند اینها را زیر سوال نبرند و آن‌ها را متهم به خیانت و امثالهم نکنند. اینها رزمنده جبهه دیپلماسی هستند و همه باید تلاش کنیم که رزمندگان خط مقدم جبهه دیپلماسی درعملیاتشان موفق باشند. نکته دوم انتظار از مسئولین است که نام هر نقدی را تخریب نگذارند و هر تجمعی را تخریب ننامند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: چه بسا تجمع‌های قانونمند مشت مذاکره کنندگان هسته‌ای ما را پر می‌کند. البته در این تجمعات مذاکره کنندگان نباید تضعیف شوند، اما این تجمعات قدرت چانه‌زنی مذاکره کنندگان را بیشتر می‌کند.
کد N854233

وبگردی