آفتاب

«بقایی» رکورد زد

«بقایی» رکورد زد

خبر بازداشت حمید بقایی معاون محمود احمدی‌نژاد که هفته قبل از سوی محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضایی اعلام شد، پربازدیدترین خبر ایسنا در هفته گذشته بود.

در ادامه، 5 خبر پربازدید خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در هفته گذشته را مشاهده می‌کنید:

5. واکنش دولت به دستگیری بقایی، پنجمین خبر پربازدید ایسنا در هفته گذشته بود. نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگارن در واکنش به دستگیری بقایی گفت: در رابطه با پرونده آقای بقایی اگرچه دولت در جایگاه قانونی خود اقدامات قبلی را انجام داده است ولی جزئیات آن از سوی قوه محترم قضائیه اعلام خواهد شد.

4. با گذشت چند هفته از کاوش پیکرهای 175 شهید غواص و خط‌شکن دوران دفاع مقدس، صبح یکشنبه 17 خردادماه برای نخستین بار در بخشی از نشست خبری سردار باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، فیلمی از پیکر یک غواص شهید به همراه وسایلی که با آنها دست شهدا را بسته بودند، به نمایش گذاشته شد که این فیلم توانست در میان اخبار پربازدید ایسنا در هفته گذشته، جایگاه چهارم را کسب کند.

3. اما سومین مطلب پربازدید ایسنا در هفته گذشته، گزارشی بود با محتوای تکذیب فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد از سوی اطرافیان او. جوانفکر، کلهر و برخی استانداران دولت قبل از جمله افرادی بوده‌اند که انتخاباتی‌بودن فعالیت‌های رئیس‌جمهور پیشین را رد کرده‌اند.

2. ایسنا روز دوشنبه 18 خردادماه جداول اقساط وام‌های 40 تا 80 میلیونی مسکن را منتشر کرد که این گزارش، دومین مطلب پربازدید این خبرگزاری در هفته گذشته شد.

1. و نهایتا پربازدیدترین خبر ایسنا در هفته گذشته، گزارش نشست خبری سخنگوی دستگاه قضایی بود که خبر بازداشت بقایی و همچنین آخرین وضعیت پرونده مسمویت زائران عرب در هتل توحید مشهد را می‌توان از جمله مهم‌ترین مطالب عنوان‌شده از سوی محسنی اژه‌ای در این نشست دانست.

انتهای پیام

کد N854103

وبگردی