آفتاب

همکاری سینمای ایران و هند به نتیجه می‌رسد؟

همکاری سینمای ایران و هند به نتیجه می‌رسد؟

کارگردان فیلم «سلام بمبئی» از همکاری کمپانی «موشن پیکچر» و ای آر رحمان در ساخت این فیلم خبر داد.

قربان محمدپور که این روزها برای دنبال کردن پروژه سینمایی «سلام بمبئی» به همراه جوادنوروزبیگی «تهیه کننده این فیلم» در هند به سر می‌برد‌، به خبرنگار سینمایی ایسنا گفت: طبق مذاکرات و هماهنگی‌هایی که انجام شده است‌، با یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان سینمای هند(RAHLAJ NIHALANI) که مدیر کمپانی موشن پیکجر نیز است‌، به توافق رسیده‌ایم که فیلم «سلام بمبئی» که محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود هندوستان است را با همکاری یکدیگر بسازیم.

اوبا اشاره به اینکه این تهیه‌کننده پیش از این‌ با بسیاری از ستاره‌های مطرح سینمای هند از جمله آمیتا باچان ‌، سلمان خان و شاهرخان کار کرده است‌، گفت: قرار است این تهیه کننده به زودی به ایران سفر کند و قرارداد پخش فیلم «سلام بمبئی» را در سینماهای هند با آقای نوروز بیگی امضا کند.

محمدپور که نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده دارد‌، گفت: در مدتی که در بمبئی هستیم به همراه بهروز چاهل (مجری طرح) بیشتر لوکیشن‌های این فیلم را انتخاب کرده‌ایم.

او همچنین افزود: موسیقی فیلم «سلام بمبئی» توسط دیل شاد شیخ و با همکاری ای آر رحمان ساخته خواهد شد، ضمن اینکه قرار است یکی از خواننده‌های سرشناس هند چهار ترانه به زبان هندی برای این فیلم بخواند.

به گفته محمدپور رایزنی برای قرارداد با یک بازیگر مطرح بالیوود در حال پیگیری است‌ تا فیلم مهرماه امسال جلوی دوربین حسن پویا برود.

انتهای پیام

کد N854049

وبگردی