آفتاب
درخواست اعلام جزئیات تجمعات دانشجویی؛

نامه حراست دانشگاه خوارزمی برای دانشجویان معترض علوم اقتصادی

نامه حراست دانشگاه خوارزمی برای دانشجویان معترض علوم اقتصادی

تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی اعلام کردند که با حراست دانشگاه خوارزمی فراخوانده شدند تا جزئیات تجمعات دانشجویی را به اطلاع آنها برسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، به گفته تعدادی از دانشجویان دانشگاه منحل شده علوم اقتصادی، حراست دانشگاه خوارزمی با فراخواندن دانشجویان حاضر در تجمعات اعتراضی دانشگاه منحل شده علوم اقتصادی و با ارائه فرمی ۲ صفحه ای از آنها خواسته است تا تمام جزئیات و علت شرکت در تجمعات و اسامی افرادی که در تجمع ها حضور داشتند را به حراست دانشگاه اعلام کنند.

بیش از این نیز اولیای تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی در تماس با خبرگزاری مهر اعلام کردند که ۲۰ نفر از دانشجویان حاضر در این تجمعات به کمیته انظباطی دانشگاه خوارزمی فراخوانده شدند.

بیش از ۲ ماه است که دانشجویان دانشگاه منحل شده علوم اقتصادی با برگزاری تجمع های مختلف در مقابل وزارت علوم، مجلس شورای اسلامی نسبت به ادغام این دانشگاه با دانشگاه خوارزمی اعتراض می کنند.

هفته گذشته سبحان الهی سرپرست دانشگاه خوارزمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص غیر قانونی بودن تجمعات دانشجویان گفت: به نظر من تجمع ها خلاف قانون نیست.

 

کد N853989

وبگردی