آفتاب

محجوب: سخنان صریح رهبری نیاز به تفسیر ندارد/ حمایت رهبرانقلاب از تیم هسته ای در دیدار نمایندگان

محجوب: سخنان صریح رهبری نیاز به تفسیر ندارد/ حمایت رهبرانقلاب از تیم هسته ای در دیدار نمایندگان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می گوید: رهبرانقلاب در بیانات خود هر مصداقی که مد نظر داشته باشند را با صراحت اعلام می کنند و نیازی به ترجمه، تفسیر و گفتگو از جانب ایشان نیست.

علیرضا محجوب در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص اینکه برخورد مصداقی با بیانات اخیر رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ه) چه آفاتی به همراه خواهد داشت؟ خاطرنشان کرد:به هرحال، رهبری هر مصداقی که داشته باشند خودشان با صراحت اعلام می کنند و نیازی به ترجمه،تفسیر و گفتگو از جانب ایشان نیست.

وی افزود:هرچند که یکی از سنت های مرسوم برای مطبوعات و جراید تحلیل فرمایشات شخصیت های سیاسی کشور و از جمله مقام رهبری است و همانطور که تحلیل، پدیده رایجی است، ممکن است که برداشت ها متفاوت باشد ولی این برداشت ها اطمینان و ظنّی برای کسی ایجاد نمی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر رهبری مصداقی مد نظرشان باشد، از آن نام می برند خاطرنشان کرد: اگر سخنان ایشان برای توجه دادن عموم مردم باشد، بازهم روشن است و ایشان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی، مردم را به موضوع تحریف امام (ره) توجه دادند بدون اینکه به مصداقی اشاره کنند و از کسی نام ببرند و آنچه که در این باب، باید مد نظر همگان قرار گیرد و بحث جاری به حساب آید این است که بیانات رهبری باید برای پیشبرد امور کشور نصب العین همه به ویژه مسئولان باشد.

وی همچنین با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب خاطر نشان کرد: در دیداری که به همراه نمایندگان خدمت رهبری رسیدیم ایشان مواردی در باب مذاکرات هسته ای فرموده و از تیم مذاکره کننده به صراحت حمایت کرده و گفتند که این آقایان در این مسیر برای نظام عرق می ریزند و تلاش می کنند و به نمایندگان نیز ارشادات و تذکراتی درباره نحوه برخورد با دلسوزان نظام فرمودند.

محجوب با بیان اینکه وقتی رهبری خودشان می گویند" من هر نظری داشته باشم شفاف اعلام می کنم " افزود: این شایسته نیست که ما درباره کسی که با صراحت نظر خود را اعلام می کند، اینگونه قضاوت کنیم و فکر می کنم که آنچه که ایشان در این باب لازم بوده فرموده اند که همه این ها مصداق و ملاک است و ما باید آن‌ها را دنبال کنیم.

29220

کد N853822

وبگردی