آفتاب
قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی:

دولتمردان شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را فراموش نکنند

دولتمردان شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را فراموش نکنند

قائم مقام دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر دولتمردان در خصوص مذاکرات هسته ای و تحریم­ ها، تاکید کرد: دولتمردان شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را فراموش نکنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب­ الله بوربور ظهر امروز پنجشنبه 21 خرداد در دومین هم­اندیشی نمایندگان استان­های سراسر کشور جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی که در محل این جمعیت در تهران برگزار شد، با اشاره به وضعیت متلاطم منطقه، امنیت حاکم بر کشورمان را برکتی منتج از رهبری­ های داهیانه مقام معظم رهبری خواند.

وی همچنین با اشاره به حوادث سال 88 و فتنه ­ای که به گفته او با طراحی غربی­ها در ایران در حال پیاده ­سازی بود، گفت: آنها می­ خواستند با آشوب فتنه، تلاطم در منطقه خاورمیانه را از ایران آغاز کنند اما نتوانستند و چون ناتوان از این کار شدند، از سایر کشورهای منطقه شروع کردند و شما می­ بینید که امروز در بحرین، یمن، عراق و سوریه، چه آشوبی به راه انداخته­ اند.

قائم مقام دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به هدف اصلی از پایه­ گذاری این تشکل سیاسی که دفاع از جمهوریت نظام است، تاکید کرد: جمهوریت نظام را همین جریانات سیاسی که در صحنه حضور پیدا می کنند و مردم را به صحنه می آورند، محقق می کنند.

بوربور ادامه داد: ما در دوران اصلاحات دیدیم که عده ای از درون دولت علیه نظام فکر و اندیشه می کنند و ما احساس کردیم که نظام در خطر است و از همین رو به طور عملی وارد صحنه شدیم. امروز هم در شرایط حساسی به سر می بریم؛ امروز اگرچه دیگر دست­ها رو شده و چهره واقعی دوستداران و مخالفان نظام برای همگان عیان شده است، با این حال باید مواظب باشیم که افراد پشیمان از انقلاب اسلامی و وابسته به جریانات فتنه انتخاب نشوند.

وی با بیان اینکه رقیب جبهه اصولگرایان، جبهه موسوم به اصلاح­ طلب است، گفت: متاسفانه اصلاح ­طلب­ان تقوای لازم را ندارند؛ دلیل حرف من این است که آنها هر وقت رای بیاورند، می­گویند انتخابات بسیار باشکوه و درست برگزار شد و اگر رای نیاورند، حتی به اصل نظام هم توهین می کنند که چرا نتیجه انتخابات اینگونه شد؟!

قائم مقام دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: ما خدا را شکر می کنیم که امام ما این نظام را طوری پایه گذاری کرد که اگر دردولت خاتمی کسی مثل تاجزاده رئیس ستاد انتخابات باشد، از درون صندوق­ها کسی مثل احمدی نژاد بیرون می­ آید و در دولت خود او (احمدی نژاد) هم اگر کسی مثل صولت مرتضوی رئیس ستاد انتخابات باشد، کسی مثل روحانی از صندوق ها بیرون می­ آید.

بوربور با بیان اینکه مردم ولی ­نعمت این نظام و انقلاب هستند، به برخی اظهارات اخیر از ناحیه دولتمردان و وابستگان به طیف سیاسی نزدیک به دولت در خصوص مسئله مذاکرات و بحث تحریم­ ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه شرایط را طوری تنظیم کرده­ اند که ما حتماً باید به بعضی خفت­ ها تن دهیم وگرنه شرایط مردم هر روز بدتر می­شود. آنها دیگر شعار اصلی نظام را که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، زیر سوال برده ­اند و با اعتقادات ما بازی می­ کنند.

وی بار دیگر با تاکید بر حسیاسیت شرایط کنونی کشور یادآور شد: می­ بینیم که برای خیلی از کشورها و کسانی که با ما هم ­عقیده هستند، ایجاد مشکل می کنند. امروز اگر در سوریه این هجمه را به وجود آورده ­اند، اگر در یمن این شرایط را ایجاد کرده­ اند و در بحرین ناامنی به وجود آورده ­اند، همه به خاطر جلوگیری از فعالیت­های ما و برای جلوگیری از صدور انقلاب است.

قائم مقام دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه در داخل هم شرایطی را به وجود آورده اند که بگویند اگر اینها (جنبش ­های مقاومت در کشورهایی مانند یمن و بحرین و سوریه و عراق) از بین بروند، مهم نیست، مهم این است که ما در ایران زندگی خودمان را داشته باشیم.

به گفته بوربور، عناصری که چنین فضایی را ایجاد می کنند، از مردم و نظام و انقلاب بریده ­اند، اما متاسفانه در بعضی تصمیم­گیری­ های کلان کشور تاثیرگذارند و می­ خواهند به این تاثیرگذاری خود ادامه بدهند و لذا اگر ما (اعضای جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی) غافل باشیم و سایر کسانی که اعتقاداتی ایمانی دارند، غافل باشند و فکر کنیم که انتخابات یک صندوق تعاونی است که حتماً باید ما برنده آن باشیم، آن وقت آنها هستند که برنده می­ شوند. ما باید افرادی را که اصلح و مقبول و اصولگرا باشند در لیست انتخاباتی منظور کنیم.

قائم مقام دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم وحدت در میان اصولگرایان در کنار فراهم کردن شرایط حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، افزود: ما با جبهه پیروان خط امام و رهبری بیعت کرده ­ایم برای اینکه بتوانیم از میان اصولگرایان، افراد مقبول را به مجلس بفرستیم.

وی گفت: وظیفه ما این است که مردم را تشویق کنیم  تا پای صندوق­های رای بیایند و در صحنه حضور داشته باشند، آن وقت حتی اگر رقیب برنده باشد، این نظام است که از حضور باشکوه مردم در انتخابات سود خواهد بود و پیروزی ما هم در همین است.

بوربور در پایان از مسئولان استانی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی خواست تا ضمن استماع نظرات اعضای شورای مرکزی این جمعیت، وضعیت فعالیت­های انتخاباتی و میزان آمادگی مردم برای آمدن پای صندوق­های رای را در استان­ها به این شورا اعلام کرده و این رابطه دوسویه را تا پایان حفظ کنند.

کد N853563

وبگردی