آفتاب
ولید المعلم:

جاه طلبی‌های اردوغان نقش بر آب شد

جاه طلبی‌های اردوغان نقش بر آب شد

وزیر خارجه سوریه با اشاره به نتایج انتخابات ترکیه و شکست اردوغان به نابودی دستاوردهای ارتش سوریه در الحسکه و فروپاشی یک طرح سیاسی در این استان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الاخباریه، ولید المعلم گفت: نتایج انتخابات اخیر پارلمانی در ترکیه همه جاه طلبی ها و آرزوها و اهداف اردوغان را بر باد داد و به افکار عمومی ترکیه و جهان ثابت کرد که ملت ترکیه مخالف سیاست های اشتباه اردوغان است.

وی در جریان نشست هفتگی کابینه سوریه بیان کرد: دستاوردهای نیروهای مسلح شجاع ما در الحسکه بسیار مهم است زیرا طرح سیاسی که برای الحسکه ریخته شده بود را نقش برآب کرد.

وزیر خارجه سوریه افزود: آنچه در استان الحسکه می گذرد نمونه ای از همبستگی قوی میان ملت و ارتش سوریه و برگرفته از اراده ملت سوریه و عزم آن برای پیروزی نهایی و بزرگ بر تروریسم است.

ولید المعلم تاکید کرد: انتخابات پارلمانی در ترکیه همه جاه طلبی ها اردوغان را از بین برد و نشان داد که ملت ترکیه مخالف سیاست های اشتباه اردوغان -که در راستای بی ثبات کردن کشورهای همسایه و در معرض خطر قرار دادن ترکیه و دخالت آشکار آن در امور کشورهای همسایه محسوب می شود- است.

کد N852859

وبگردی