آفتاب
امام جمعه کرمان:

جامعه به سمتی حرکت کند که به نفع دولت و ملت باشد

جامعه به سمتی حرکت کند که به نفع دولت و ملت باشد

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه متاسفانه عناصر انحرافی در مجلس کارها را خراب می‌کنند، گفت: اگر این افراد برای مچ‌گیری و خط بازی دست به اقدام بزنند کار نابجایی انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، آیت‌الله سید"یحیی جعفری" مقیمی" معاون سیاسی وزیر کشور اظهار کرد: اگر همدلی و همزبانی بین دولت و مجلس وجود داشته باشد کارها به خوبی پیش خواهند رفت.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه عناصر انحرافی در مجلس کارها را خراب می‌کنند افزود: اگر این افراد براساس قانون و معیارها با مسوول و وزیری برخورد کنند اشکال ندارد اما اگر برای مچ‌گیری و خط بازی دست به این اقدام بزنند کار نادرست و نابه جایی انجام می‌دهند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در دولت گذشته مدیریت جامعی وجود نداشت بلکه بدزبانی، بداخلاقی و اختلاف افکنی مشاهده می‌شد تصریح کرد: به طور مثال پرداخت یارانه از ریشه کار غلطی بود و به جای اینکه به دست مردم پول داده می‌شد باید برای آنها شغل ایجاد می‌کردند.

جعفری گفت: متاسفانه افرادی به هیچ صراطی مستقیم نیستند و در کشور اخلال ایجاد می‌کنند اما اگر از روز اول مقامات قضایی آنها را مجازات کرده بودند اکنون این همه شاهد بر هم زدن مجلس و مسائلی مانند ضرب و شتم نماینده‌ای نبویدم.

وی ادامه داد: البته بزرگان نظام که مورد غضب این افراد افراطی واقع شده‌اند اگر شکایت کرده‌اند باید کارشان را دنبال کنند تا مجازات آنها انجام شود اما اگر مجازاتی در کار نباشد اتفاقات بازهم تکرار خواهند شد.

خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: خوشبختانه استاندار کرمان تلاش کرده و در نتیجه هم اکنون وفاق در استان ایجاد شده است و اگر سایر استان‌ها نیز از الگوی همدلی استان کرمان استفاده کنند به یاری خداوند انتخاباتی بدون تنش، طبق قانون و با حضور حداکثری مردم خواهیم داشت.

جعفری در پایان با تاکید بر اینکه باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که انگیزه آمدن مردم به صحنه تقویت شود خاطرنشان کرد: وقتی نیت دولتی خیر و اصلاح امور است باید جامعه به سمتی حرکت کند که هم به نفع دولت باشد و هم به نفع ملت تا آرامش برقرار شود.

انتهای پیام

کد N852606

وبگردی