آفتاب

تذکر نماینده بوشهر برای حمایت از صیادان

تذکر نماینده بوشهر برای حمایت از صیادان

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی به وزیر کار برای حمایت جدی از قشر زحمتکش صیادان تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)،‌ عبدالکریم جمیری در تذکری در جلسه علنی امروز( چهارشنبه) اظهار کرد: تذکر من به دولت در خصوص قیمت سوخت شناورهای صفاری است و اینکه افزایش سه برابری قیمت سوخت رکود کامل فعالیت های تجاری شهرهای ساحلی به ویژه بوشهر،‌دیلم و گناوه را در پی داشته است.

وی افزود:‌ از وزیر کار می خواهیم حمایت های جدی را از قشر زحمتکش صیادان داشته باشد و نسبت به برقراری حق سختی کار آنان در هماهنگی با سازمان تامین اجتماعی اقدام کند.

این نماینده مجلس همچنین از وزیر صنعت خواست نسبت به تسریع در ساماندهی شرکت صدرای بوشهر برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر و پرداخت حق و حقوق کارگران زحمتکش آن شرکت و حل مشکل وارد کنندگان خودرو اقدام کند.

جمیری همچنین در تذکری به وزیر ورزش توجه به حمایت های هئیت های ورزشی استان بوشهر، مطالبات قانونی جوانان بوشهری و استفاده توان دولت و ظرفیت های منطقه ای را خواستار شد.

وی با اشاره به استعدادهای ورزشی در استان بوشهر یادآور شد: وزیرورزش این توان را نداشته که با هماهنگی دستگاه های ذیربط بتواند از فرصت ها و استعدادهای استان بهره لازم را بگیرد و هیأت های ورزشی به ویژه فوتبال را تغذیه کند. بنابراین ما در سنوات قبل ضرر و زیان های فراوانی از این ناحیه متحمل شده ایم.

انتهای پیام

کد N852568

وبگردی