آفتاب

یکی عضو خاندان آل سعود: داعش یکی از دستگاه های دولت عربستان است

یکی عضو خاندان آل سعود: داعش یکی از دستگاه های دولت عربستان است

ایرنا نوشت:

پایگاه خبری صعده پرس یمن روز چهارشنبه به نقل از یک نویسنده مشهور عصو خاندان آل سعود نوشت: گروه تروریستی داعش یکی از دستگاه های 'دولت آلزایمر' ( اشاره به ملک سلمان شاه عربستان) است.

این پایگاه خبری به نقل از این عضو خانواده سعودی مشهور به 'جمال بن'، ملک سلمان شاه عربستان را به 'آلزایمر' توصیف کرده است.

در باره ملک سلمان شاه عربستان می گویند که وی به بیماری آلزایمر مبتلا است و حتی نام برخی فرزندان خود را نیز به یاد نمی آورد.

جمال بن در صفحه توییتر خود مطالب متعددی در باره خاندان سعودی منتشر کرده و گفته است که این خاندان در پشت پرده جنایات گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق قرار دارد و آنها را حمایت می کند.

او همچنین در نوشته های دیگر خود در توییتر آورده است: در بسیاری اخباری منتشر می شود که بین داعش و محمد بن نایف ولیعهد عربستان تفاوت گذاشته می شوند، عزیران من، داعش یکی از دستگاه های دولت آلزایمر ( دولت عربستان) است و شما در مقابل یک تئاتر سیاسی در تاریخ قرار دارید که موضوع را انحرافی به شما نشان می دهد.

وی همچنین در بخش دیگری از مطالب خود نوشت: اکنون فرصت خوبی برای برخی از حاکمان کشورهای عربی خلیج فارس فراهم شده تا مخالفان خود را در مساجد و حسینیه ها به قتل برسانند و سپس گروه داعش را مسوول این حملات معرفی کنند .

گروه تروریستی داعش با حمایت مالی و لجستیکی عربستان ، قطر و ترکیه مناطقی از عراق و سوریه را اشغال کرده و جنایات متعددی در این مناطق انجام داده است .

26149

کد N852428

وبگردی