آفتاب

نماینده درگز: کلید حل مسائل کشور اقتصاد مقاومتی است

نماینده درگز: کلید حل مسائل کشور اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم درگز در مجلس با بیان این که مساله هسته‌ای پایان تقابل غرب با ملت ایران نیست تاکید کرد که کلید حل مسائل کشور در داخل وستون آن اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حسین محمدزاده درنطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس ضمن آرزوی توفیق برای تیم مذاکره کننده هسته‌یی گفت: انقلاب با رهبری امام راحل و تقدیم خون هزاران شهید توانسته الهام بخش مستضعفین جهان باشد و مسیری نو برای بشریت بدون اتکا به قدرت‌های ظاهری رقم زند و اسباب عزت و سربلندی انسان را در حاکمیت اسلام فراهم آورد.

وی اضافه کرد:‌ قدرت‌های پوشالی با توسل به هر حربه‌ای از قبیل آشوب ، کارشکنی، جنگ تحمیلی، کودتا و فتنه به امید براندازی نظام اسلامی از هیچ عداوتی فروگذار نکردند زیرا آنها نگران ندای آزادی ملت‌ها و پایان حیات استکبار هستند و دشمنی آنها ریشه‌ای و با اصل انقلاب وآرمان‌های ملت مسلمان ماست.

این نماینده مجلس با بیان این که قدرت‌های مدعی حقوق بشر به سرکوب مردم مظلوم فلسطین و یمن توسط صهیونیست‌ها و آل سعود کمک می‌کنند خاطرنشان کرد: قطعا انتشار به رسمیت شناختن حقوق ملت و نظام اسلامی از سوی جریان زر و زور وفساد خوشبینی کودکانه‌ای بیش نیست و یقینا مساله هسته‌ای هم نقطه پایان تقابل غرب با ملت ایران نیست.

محمدزاده ادامه داد: بر یکایک مسئولین کشور واجب است به تبعیت از رهبری ایمان داشته باشیم که کلید حل مسائل کشور در داخل و ستون آن نیز اقتصاد مقاومتی است و راه استقلال، خود اتکایی، در سایه همدلی و همزبانی و وحدت است.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی در پایان ایمن سازی راههای غیر ایمن دسترسی به درگز ، توجه به معیشت و اشتغال جوانان به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ، تکمیل پروژه‌های بیمارستانی ، پروژه‌های گاز رسانی منطقه ، پروژه‌های راه و شهرسازی، مطالعه منطقه آزاد منفصل شمال شرق کشور، خرید تضمینی گندم و جو از سوی دولت و تسریع در رسیدگی به وضع بنگاههای اقتصادی استان خراسان را از جمله مطالبات مردم حوزه انتخابیه خود از دولت عنوان کرد.

انتهای پیام

کد N852394

وبگردی