آفتاب
بذرپاش در صحن علنی مجلس اعلام کرد:

نامه ۴ نماینده به هیات رئیسه مجلس و انتقاد از محدودسازی خبرنگاران

نامه ۴ نماینده به هیات رئیسه مجلس و انتقاد از محدودسازی خبرنگاران

عضو هیات رئیسه مجلس از ارسال نامه ۴ تن از نمایندگان به هیات رئیسه و انتقاد از ایجاد محدودیت ها برای خبرنگاران برخی رسانه ها در مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خانه ملت از ارسال نامه ای با امضای ۴ تن از نمایندگان به هیات رئیسه و انتقاد از ایجاد محدودیت برای خبرنگاران برخی رسانه ها در مجلس خبر داد و گفت: این همکاران در نامه خود خواستار پیگیری این موضوع شده اند که البته دیروز نیز رئیس مجلس دستور پیگیری داد و مشکل حل شده است.

در طی انتشار تصاویر دیدار هیات پارلمانی اتحادیه اروپا با رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای هفته جاری و پوشش لباس نامتعارف و غیر دیپلماتیک برخی از اعضای این هیات، روز گذشته روابط عمومی مجلس برای حضور خبرنگاران خبرگزاری های تسنیم، فارس و ایسنا ایجاد محدودیت کرده بود که خبرنگاران این رسانه ها نیز در اعتراض به این تصمیم از حضور در جلسه مجلس خودداری کردند.

روز گذشته نیز ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس در تذکر شفاهی به هیات رئیسه، خواستار برخورد با تشریفات مجلس بابت این قضیه به جای برخورد با رسانه ها شده بود.

 

 

 

کد N852281

وبگردی