آفتاب
در تذکر آیین نامه ای صورت گرفت؛

انتقاد از اقدام مجلس در ایجاد محدودیت برای حضور خبرنگاران

انتقاد از اقدام مجلس در ایجاد محدودیت برای حضور خبرنگاران

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس از ایجاد محدودیت مجلس برای حضور خبرنگاران به دلیل انتشار تصاویر دیدار لاریجانی با هیات خارجی، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اعلام تذکر آیین نامه ای، گفت: رئیس مجلس چندی پیش دیداری با یک هیات خارجی داشتند که شأن و شرایط در آن رعایت نشده بود، ما در کار بزرگان دخالت نمی کنیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اما تصاویری از این دیدار منتشر شده که رسانه ها در این مورد اطلاع رسانی کردند و به همین دلیل دیروز برای حضور برخی از خبرنگاران خبرگزاری های خاص در صحن علنی مجلس محدودیت ایجاد کردند.

عضو کمیسیون آموزش اظهار داشت: بنده با شخص رئیس مجلس صحبت کردم که ایشان اعلام کردند دستور دادند این محدودیت برداشته شود، اما امروز هم علی‌رغم دستور مجلس، برای حضور خبرنگاران خبرگزاری فارس محدودیت ایجاد کردند و تنها به یک نفر از خبرنگاران اجازه حضور دادند.

وی تاکید کرد: ما نباید جلوی اطلاع رسانی روان و آزاد را بگیریم.

جعفری با تاکید بر اینکه باید در مورد خبرگزاری خانه ملت نیز تصمیم گیری جدی صورت گیرد، اظهار داشت: سئوال این است که آیا کارهایی که در این خبرگزاری انجام می شود، مورد تایید نمایندگان است؟

وی خواستار تشکیل شورای نظارتی مرکب از نمایندگان برای نظارت بر فعالیت های خبری خبرگزاری خانه ملت شد.

 

 

 

کد N852266

وبگردی