آفتاب

نتانیاهو: تهدید ایران ۵ لایه است

نتانیاهو: تهدید ایران ۵ لایه است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که تهدید ایران علیه این رژیم تنها تهدید هسته ای نیست بلکه شامل ۵ لایه مختلف می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، بنیامین نتانیاهو که شامگاه سه شنبه در کنفرانس امنیتی هرتزلیا سخنرانی می کرد، اظهار داشت: تهدید هسته ای تنها تهدیدی نیست که تهران با آن ما را تهدید می کند بلکه این کشور متحدان خود را علیه اسرائیل مسلح کرده، تسلیحات پیشرفته تولید می کند، حملات سایبری انجام می دهد و از حزب الله که عواملش در سرتاسر جهان پراکنده اند، حمایت می کند.

وی در ادامه یاوه گویی های خود مدعی شد که تهدید اصلی ایران، تهدید هسته ای است و این تهدید با مذاکرات کنونی و توافق احتمالی آن برطرف نخواهد شد. نتانیاهو تصریح کرد که هرگونه توافق احتمالی منجر به رفع تحریم ها شده و حداقل ۱۵۰ میلیارد دلار از اموال بلوکه شده را در اختیار تهران قرار خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که چه ایران به توافق پایبند باشد یا نباشد، تهدیدش ادامه خواهد یافت. وی اذعان کرد در صورتی که ایران به مفاد توافق احتمالی هسته ای پایبند باشد، با تایید و نظارت جامعه بین المللی طی ۱۰ تا ۱۲ سال آینده قادر خواهد بود از هزاران سانتریفیوژ برای غنی سازی اورانیوم استفاده کند.

نتانیاهو با اشاره به تولید تسلیحات پیشرفته در ایران گفت: ایران سلاح های پیشرفته اش را در اختیار متحدان خود قرار می دهد که هدف برخی از آنها ما هستیم. وی در ادامه مدعی شد: تهدیدی که متحد ایران یعنی حزب الله لبنان برای ما دارد آن است که نیروهای آن در دست کم ۳۰ کشور دست به عملیات می زنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح این ادعا که تهران حملات سایبری را علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی انجام می دهد، اظهار داشت: ایران ابزار هایی مانند ماهواره، هواپیماهای بدون سرنشین و زیردریایی تولید می کند؛ ایرانی ها پروژه ای را تعریف و با سرعت تمام آن را انجام می دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
[div id='__if72ru4sdfsdfruh7fewui_once']     
کد N851810

وبگردی