آفتاب
سردار شریف عنوان کرد:

هراس دشمن از نقش‌آفرینی سپاه در عرصه سازندگی کشور

هراس دشمن از نقش‌آفرینی سپاه در عرصه سازندگی کشور

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: بیش ازهفتاد درصد تهاجم رسانه‌ای که علیه سپاه صورت می‌گیرد به دلیل حضور سپاه در عرصه سازندگی کشور است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) سردارسرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در اولین همایش روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: وقتی به زحمات کارکنان این قرارگاه نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم فعالیت‌های این عزیزان دست کمی از مجاهدت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس ندارد؛ اما متأسفانه پس از دوران دفاع مقدس نتوانستیم آنچنان که باید و شاید نقش سپاه در عرصه سازندگی را به خوبی معرفی کنیم.

وی با اشاره به این‌که «دشمن از نقش‌آفرینی سپاه در عرصه عمران و آبادانی کشور بیمناک است»، اظهار کرد: آن‌ها به دنبال این هستند که اگر نواقص و مشکلاتی هم در جایی مشاهده شد به گردن سپاه بیندازند، در حالی که حضور سپاه در عرصه سازندگی صرفا به‌صورت پیمانکاری است.

وی با یادآوری این‌که «به‌طور روزمره رسانه‌های خارجی و به‌ویژه ضد انقلاب مملو از خبرهای مأیوس‌کننده نسبت به این قرارگاه است» اظهار کرد: در بخش روابط عمومی باید چند کار صورت گیرد، که عبارتند از آشنایی کامل مسئولان روابط عمومی‌های قرارگاه با فعالیت‌های سازندگی که سپاه انجام می‌دهد، شناخت کسانی که با فعالیت‌های قرارگاه همسو هستند، رصد نوع نگاه‌هایی که به قرارگاه وجود دارد، و شناخت ابزارها و روش‌هایی برای انتقال عملکردهای قرارگاه به مخاطبین.

سخنگوی سپاه سپس با اشاره به این‌که «فعالیت‌های قرارگاه به خاطر پایین بودن هزینه آن‌، زمان تحویل پروژه‌ها و انتقال دانش فنی پروژه‌ها، ازجمله مزیت‌های برتر آن محسوب می‌شود»، ادامه داد: همایش سال گذشته مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تا 70 درصد از عملیات روانی رسانه‌های خارجی علیه فعالیت‌های این قرارگاه را برای حداقل شش ماه خنثی کرد؛ چراکه در این نشست مسئولان دولتی، وزرا، معاونان رئیس جمهور و حتی بخش خصوصی، از ابعاد مختلف به تایید فعالیت‌های این مجموعه بزرگ سازندگی پرداختند.

وی گفت: سپاه در هر حوزه‌ای که وارد شده این‌گونه نبوده که برایش فرش قرمز پهن کرده باشند؛ زمانی که سپاه در امنیت پرواز، دفاع مقدس، صنایع دریایی، موشکی و ساخت پهپادها نقش‌آفرینی خود را آغاز کرد، موانعی بر سر راهش وجود داشت، که توانست به تدریج موانع فراروی خود را بردارد.

انتهای پیام

کد N851716

وبگردی