آفتاب
نماینده طبس

گزارش علل سانحه سقوط هواپیمای تهران - طبس به مجلس ارائه شود

گزارش علل سانحه سقوط هواپیمای تهران - طبس به مجلس ارائه شود

نماینده مردم طبس درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک سال از سانحه سقوط هواپیمای تهران طبس گذشته است از سازمان هواپیمایی خواست گزارش دلایل سقوط هواپیما رابه مجلس ارائه داده و با مقصران برخورد جدی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی محمدعلی عبدالله زاده نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: آحاد ملت مذاکرات جهادگران عرصه دیپلماسی را دنبال می کند و حفظ دستاوردهای انقلاب درخواست رهبری و ملت است.

وی تاکید کرد: ملت نمی پذیرند که کمترین خدشه ای به استقلال ایران این دستاورد بزرگ نظام اسلامی وارد شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت اقدام شایسته ای بود که مجلس نیز اعتبارات لازم را در اختیار دولت قرار داد اظهار داشت: تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم. باید طرح بیمه تکمیلی برای همه ملت انجام شود.

وی با اشاره به خشکسالی های پیاپی چند سال اخیر گفت: این خشکسالی ها کشاورزان را به نقطه پایان رسانده و آنها را مجبور به مهاجرت و حاشیه نشینی کرده است.

وی خطاب به وزیر کشاورزی گفت: آیا از قیمت نهاده های کشاورزی و کود اطلاع دارید؟ آیا این قیمت با قیمت محصولات کشاورزی تطابق دارد؟ آیا می دانید کارخانه ها شیر را با چه قیمتی از دامداران می خرند؟

عبدالله زاده از دولت خواست با حل مشکل تامین منابع برای بیمه عشایر و کشاورزان امید دوباره به آنها بازگرداند.

وی ادامه داد: باید در راستای حل مشکلات معیشتی فرهنگیان اقدام شده و نظام رتبه بندی با دقت اجرا شود.

وی گفت: معدنکاران برای دریافت حداقل حقوق دچار مشکل هستند و از سازمان تامین اجتماعی خواست مشکلات آنها را حل کند.

نماینده مردم طبس اظهار داشت: از سازمان هواپیمایی می خواهم پس از گذشت یک سال از سانحه سقوط هواپیمای تهران- طبس گزارش دلایل سقوط را ارائه داده و با مقصران این سانحه برخورد جدی کند.

کد N851043

وبگردی