آفتاب
جعفرزاده در گفتگو با مهر:

اشتباه فاحش گره زدن اقتصاد به مذاکرات

اشتباه فاحش گره زدن اقتصاد به مذاکرات

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در صورت پیروزی مذاکرات اداره اقتصاد کشور سخت تر از شکست مذاکرات است گفت: در تحریم ها مدل اقتصادی جان سخت را اجرا کردیم اما در صورت رفع تحریم ها برنامه ای نداریم.

غلامعلی جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر مذاکرات را اجتناب ناپذیر خوانده و گفت: نرفتن به مذاکرات اشتباه بزرگی بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گره زدن همه مسائل کشور به مذاکرات هسته ای را اشتباهی فاحش خواند و گفت: این که فعالیت های اقتصادی کشور را منوط به مذاکرات کنیم کاری بسیار بسیار اشتباه است.

وی با تاکید لزوم حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: یکی از دغدغه های اقتصاددانان این است که در صورتی که مذاکرات به نتیجه مثبت برسد و پولی هنگفت معادل ۱۴۰ میلیارد دلار وارد کشور شود چه مشکلاتی برای کشور ایجاد می شود؟ متاسفانه ما چون برنامه نداریم و برنامه نمی پذیریم و به راحتی از این پول استفاده می کنیم خسارتش ده ها برابر بیشتر از تحریم است.

عضو کمیسیون اقتصادی اظهار داشت: بنابراین اگر مذاکرات به نتیجه مثبت برسد واقعا اداره کشور سخت تر از شکست مذاکرات است زیرا در ما در شرایط تحریم ها مدلی پیدا کردیم و «جان سخت» شدیم و ورود این سیل اعتبارات بدون برنامه ریزی به کشور آسیب های زیادی را به اقتصاد وارد می کند.

کد N850616

وبگردی