آفتاب

نعیم قاسم: تا راندن آخرین تروریست از ارتفاعات عرسال می‌جنگیم

نعیم قاسم: تا راندن آخرین تروریست از ارتفاعات عرسال می‌جنگیم

معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تاکید بر اینکه این حزب تا راندن آخرین تروریست‌ از لبنان به عملیات خود در ارتفاعات عرسال ادامه می‌دهد گفت، مساله شهرک عرسال به عهده دولت است و باید به مسئولیت خود دراین زمینه عمل کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد: منطقه امروز و از مدت‌ها پیش صحنه تنش‌ بوده و به نظر می‌رسد که راهکاری برای بحران‌های منطقه وجود ندارد. غرب سرگردان شده است و نمی‌داند چگونه به یک راه حل درست دست یابد. در واقع غرب در ایجاد بحران‌ها موفق شده و در حل آن‌ها شکست خورده است.

وی گفت: اوضاع لبنان تنها با همبستگی و سازش به ویژه در مسائل اصلی حل می‌شود برای همین باید برای حل اختلافات تفاهم‌ها و دیدارهایی صورت بگیرد. طرف مقابل ما همه دو گزینه بیشتر پیشرو ندارد یا انتخاب میشل عون، رئیس فراکسیون تغییر واصلاح به عنوان رئیس جمهور یا قبول خلأ پست ریاست جمهوری تا مدتی نامعلوم.

نعیم قاسم تاکید کرد: ما تا ریشه کن کردن آخرین تروریست از ارتفاعات عرسال به جنگ خود ادامه می‌دهیم اما خود شهرک عرسال مسئولیت دولت است و باید به وظیفه خود عمل کند.

وی از دیدارهای میان حزب الله و جریان المستقبل خبر داد و گفت: یکی از وزرای عضو المستقبل با مسئولان حزب الله دیدار کرده و مساله انتقال پناگاه‌های آوارگان از عرسال به داخل البقاع را مطرح کرد ما نیز با این پیشنهاد موافقت کردیم به شرطی که در مناطق به طور برابر توزیع شوند.

انتهای پیام

کد N850357

وبگردی