آفتاب
سخنگوی قوه قضاییه خبر داد

احمدی‌مقدم و پسرش جزو بازداشت‌شدگان پرونده بنیاد تعاون نیستند

احمدی‌مقدم و پسرش جزو بازداشت‌شدگان پرونده بنیاد تعاون نیستند

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در پرونده بنیاد تعاون ناجا که در قوه قضاییه تشکیل شده، 6-7 نفر بازداشت شدند که آقای احمدی‌مقدم و پسرش جزو آنها نیستند.

... سخنگوی قوه قضاییه گفت: در پرونده بنیاد تعاون ناجا که در قوه قضاییه تشکیل شده، 6-7 نفر بازداشت شدند که آقای احمدی‌مقدم و پسرش جزو آنها نیستند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که پرونده‌ای مربوط به ناجا در قوه قضاییه تشکیل شده که 400 میلیارد از محل فروش محموله نفتی نیروی انتظامی بدست آورده است آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: در روزهای گذشته مطلبی مطرح شد که آقای احمدی مقدم و فرزندش بازداشت شدند که من این خبر را کذب محض اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: در مورد بنیاد تعاون نیروی انتظامی در قوه قضاییه پرونده‌ای تشکیل شده که این پرونده دارای متهمانی است که در این راستا 6-7 نفر بازداشت شدند، اما جزء این تعداد آقای احمدی‌مقدم و پسرش نیستند.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: آقای احمدی مقدم خود نسبت به موضوعاتی که در بنیاد تعاون نیروی انتظامی مطرح شد گزارشاتی را ارائه دادند و اظهار کردند که به آنها رسیدگی شود که می‌توانم بگویم در این پرونده فساد مالی وجود دارد و در حال رسیدگی است.

ادامه دارد ...
کد N850193

وبگردی