آفتاب

توصیه نوباوه به اصولگرایان

توصیه نوباوه به اصولگرایان

یک نماینده اصولگرای مجلس به اصولگرایان بویژه طیف سنتی این جریان توصیه کرد که در بکارگیری افراد جدید در انتخابات تجدیدنظر کنند و با ایجاد همفکری به موفقیت برسند چراکه در غیر اینصورت متضرر خواهند شد.

یک نماینده اصولگرای مجلس به اصولگرایان بویژه طیف سنتی این جریان توصیه کرد که در بکارگیری افراد جدید در انتخابات تجدیدنظر کنند و با ایجاد همفکری به موفقیت برسند چراکه در غیر اینصورت متضرر خواهند شد.

بیژن نوباوه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: اساسا حرکت ما باید در هر شرایطی رو به جلو باشد، دیروز هم همین بوده و فردا هم باید همین باشد، اصولگرایان باید نوگرایی کنند همان‌طور که در انتخابات مجلس نهم هم این کار را کردند، به عنوان مثال طیف پایداری با نوعی نوگرایی وارد عرصه شده و افراد جدیدی را سعی کرد در این زمینه وارد کند.

نوباوه خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد اصولگرایان از طیف سنتی باید در بکارگیری افراد جدید تجدیدنظر کنند یعنی افرادی که کاره‌ای هستند و آزمایش پس داده بوده و مردم آنها را می‌شناسند وارد عرصه شوند و اگر این کار را انجام دهند قطعا مجلس اصولگرا خواهیم داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهتر است چهره‌های جوان‌تر و با انرژی‌تر وارد عرصه انتخابات شوند، به جلسات اصولگرایان در طیف‌های مختلف اشاره کرد و گفت: اختلاف نظری وجود ندارد شاید بیشتر اختلاف سلیقه باشد اما می‌توان امید زیادی داشت چون همه احساس می‌کنند ناخواسته به سمت یک فکر متحد می‌رویم البته بنده فکر می‌کنم سایر گروه‌ها هم همین‌گونه هستند و اگر بخواهند موفقیتی داشته باشند باید توام با همفکری باشد به ویژه در میان اصولگرایان که اکثریت را تشکیل می‌دهند که اگر غیر از این باشد قطعا متضرر خواهند شد.

وی اظهار کرد: متاسفانه طبیعت انتخابات در کشور ما اینگونه است که خیلی زودتر از زمانی که باید، مباحث انتخاباتی شروع می‌شود و چون حزبی هم به آن صورت وجود ندارد افراد اقدام به کارهای انتخاباتی می‌کنند که بعضا این مسئله هم آسیب‌رسان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد برای شخصیت‌ها و نمایندگان مفید است که کار خود را انجام دهند و اگر قرار است اثرگذار هم باشد انجام وظیفه، بیشترین اثر را بر مخاطبین خواهد داشت و آنهایی که واقعا می‌خواهند برای خودشان در سخنرانی‌ها و در مکان‌های مختلف هزینه کنند اینها کسانی هستند که بعدا مورد مواخذه مردم قرار می‌گیرند.

این نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد: مردم به خوبی این موضوعات را درک می‌کنند و به نظر بنده هم اینگونه مسائل کاملا معلوم است و تخطئی از شرایط به‌اصطلاح خلاف به شمار رفته و ناشایست تلقی می‌شود.

انتهای پیام

کد N849927

وبگردی