آفتاب
در حاشیه سفر ستاری به کاشان

دور دوم فعالیت کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت و بازار آغاز شد

دور دوم فعالیت کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت و بازار آغاز شد

کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فرش ایران صبح امروز، در حاشیه سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به کاشان دور دوم فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر محمود شیخ زین‌الدین، معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی، در حاشیه سفر معاون علمی وفناوری رئیس جمهور به کاشان، صبح امروز هجدهم خردادماه، با اشاره به اینکه کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت و بازار پس از اصلاح ضوابط مربوطه که بر اساس مصوبه شورای سیاست‌گذاری تعیین شده بود، دور دوم فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، گفت: اصلاح ضوابط آیین‌نامه‌های مربوط به کانون‌ها بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 93 صورت گرفت.

معاون تجاری‌سازی نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی اظهار امیدواری کرد در دور جدید فعالیت کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت و بازار با بکارگیری بیشتر نوآوری و فناوری، بهره‌وری فعالیت‌های اقتصادی این کانون‌ها و حضور بخش خصوصی را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فرش ایران در دور اول فعالیت خود جزو کانون‌های موفق به شمار آمد و امیدواریم در دور دوم فعالیت‌ها رشد بیشتری داشته باشد.

شیخ زین‌الدین با تاکید بر این‌که مجوز فعالیت این کانون عصر روز گذشته صادر شده است، ادامه داد: کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فرش ایران نخستین کانونی است که فعالیت در دور دوم و بر اساس مصوبه‌های قانونی جدید را آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور برای بازدید از مراکز علمی و فناوری کاشان صبح امروز، دوشنبه هجدهم خردادماه وارد این شهر شد. کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت و بازار با حضور دکتر ستاری، وطنی، شیخ زین‌الدین و نماینده هیات موسس این کانون، دکتر مومنیان راه‌اندازی مجدد شد.

انتهای پیام

کد N849901

وبگردی