آفتاب

الزعبی: روحیه ارتش سوریه در بالاترین سطح ممکن است

الزعبی: روحیه ارتش سوریه در بالاترین سطح ممکن است

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه در واکنش به اقدام برخی رسانه‌های مغرض در انتشار اخبار دروغین از اوضاع میدان های جنگ در سوریه گفت: روحیه ارتش سوریه به ویژه در نبرد با گروه‌های تروریستی مسلح در بالاترین سطح خود قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، عمران الزعبی، وزیر اطلاع‌رسانی سوریه در تماسی تلفنی با یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای سوریه به حمایت‌های مردم سوریهاز ارتش این کشور اشاره کرد و گفت: ما به غیر از حمایت از ساکنان "حسکه" در نبرد با گروه تروریستی داعش انتظار دیگری نداریم.

وی تاکید کرد: روحیه ارتش به ویژه اراده نیروهای ما برای پاکسازی تمامی مناطق از وجود گروه‌های تروریستی در بالاترین سطح خود قرار دارد و هر که بخواهد سلاح به دست بگیرد یا علیه ما اقدامی انجام دهد تا روز قیامت با او می‌جنگیم و این عزم ما مردم سوریه را در جنگ علیه دشمنانمان نشان می‌دهد.

این سخنان الزعبی در واکنش به اخبار برخی رسانه‌های مغرض درباره میدان‌های جنگ در سوریه و انتشار شایعاتی درباره روحیه ضعیف سربازان سوری ایراد شد.

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه افزود: رسانه های معاند که در شبکه‌های ماهواره‌ای مفتضحانه شکست خوردند، در عملیات زمینی نیز تجهیزات آنان توسط ارتش نابود شد.

این اظهارات الزعبی تنها چند ساعت پس از آن صورت گرفت که یک منبع نظامی سوریه به سانا اعلام کرد یگان‌های ارتش با همکاری گروه‌های دفاع مردمی، کنترل ایستگاه اصلی تولید برق، موسسه نوجوانان بزهکار، روستای الوطواطیه و یک باغ کشاورزی در حسکه را به دست گرفته است.

در حالی که جنگنده‌های سوریه مناطق مختلف شهر حسکه را بمباران می‌کنند، درگیریها میان گروه تروریستی داعش و ارتش در حومه جنوبی حسکه ادامه دارد.

انتهای پیام

کد N849650

وبگردی