آفتاب

آخرین وضعیت پرونده زائران غیرایرانی

آخرین وضعیت پرونده زائران غیرایرانی

رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی در مورد مسمومیت و مرگ زائران غیرایرانی در مشهد گفت که اقدامات مقدماتی از جمله کالبدشکافی و آزمایش‌های پزشکی انجام شده، در مرحله تکمیل است و سپس به تهران ارسال می‌شود.

حجت الاسلام علی مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب گفت: در این حادثه که در یکی از هتل‌های مشهد اتفاق افتاد حدود 15 نفر از زائران غیرایرانی دچار مسمومیت شدند و متاسفانه 4 نفر از آنها فوت کردند.

وی با بیان اینکه از نظر قضایی به این نتیجه که عمل مجرمانه‌ای در این زمینه صورت گرفته باشد، نرسیده ایم، ادامه داد: تاکنون به هیچ مدرکی که نشان دهد شخص خاصی از روی عمد باعث مسمومیت این زائران غیرایرانی شده، نرسیده‌ایم.

رییس دادگستری استان خراسان رضوی یادآور شد: اقدامات مقدماتی از جمله کالبدشکافی و آزمایش های پزشکی انجام شده، در مرحله تکمیل است و سپس به تهران ارسال می‌شود. پس از اینکه نظرات پزشکی به طور قطعی اعلام شد، علت فوت به طور دقیق مشخص می شود.

مظفری تصریح کرد: دادسرا و مقامات امنیتی این موضوع را که اگر احیانا سوءقصدی برای مسمومیت زائران غیرایرانی صورت گرفته باشد، در دستور کار خود قرار می دهند.

انتهای پیام

کد N849590

وبگردی