آفتاب

بازداشت تعدادی از اخلال گران مراسم حرم امام (ره)/ مجلس نباید در برابر توهین به رئیس جمهورسکوت می کرد

بازداشت تعدادی از اخلال گران مراسم حرم امام (ره)/ مجلس نباید در برابر توهین به رئیس جمهورسکوت می کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازداشت جمعی از اخلال گران مراسم حرم امام خمینی (ره) خبر داد .


محمدصالح جوکار در گفتگو با  آريا تاکيد کرد: قطعا موضوع بر هم زدن مراسم سخنراني مسئولان و شخصيت هاي سياسي کشور بايد مورد بررسي قرار گيرد . لذا با توجه به اينکه امسال هم در حرم مطهر امام شاهد اين اتفاقات بوديم و تعدادي هم در اين راستا بازداشت شده اند بايد موضوع با دقت بررسي شود که چه کساني مي خواستند مراسم را بر هم بزنند.

نماينده مردم يزد اظهار داشت : بازجويي از اين افراد در حال انجام است تا مشخص شود پشت صحنه چه کساني بوده اند .وي گفت : شواهد و قرائني که در دست داريم نشان مي دهد به اين افراد از سوي برخي جر يانات توصيه شده که نظم مراسم را بر هم بزنند.

وي تاکيد کرد : اينکه برخي اخلال در مراسم ارتحال امام را به نيروهاي حزب الله نسبت مي دهد به هيچ وجه اينگونه نبوده است.

تعمتی: رفتار های افراطی جفا در حق نظام است

همچنین بهروز نعمتی، عضو فراکسيون رهروان ولايت مجلس ضمن انتقاد از اخلال در مراسم سالگرد حضرت امام(ره) گفت : حرم امام خميني بايد به دور از منازعات سياسي يکي از امن ترين اماکن اين کشور باشد لذا اگر افراد به هر دليلي يا بهانه اي بخواهند در مراسم اخلال ايجاد کنند اصلا براي هيچ کس پذيرفته نيست.

وي افزود: اخلال گران افراد تنگ نظر و کوته فکري هستند که اين مسايل را براي نظام پيش مي آورند در حالي که ما معتقديم بايد اين سيستم اصلاح شود و نهادهاي مربوطه با اين افراد برخورد کنند چرا که رييس جمهور دومين فرد سياسي اين مملکت است وسيد حسن خميني از يادگاران امام هستند .

نعمتي تاکيد کرد : چنيني رفتارهايي جفا در حق نظام و امام است . وقتي در ميتينگ ها و همايش ها آقايان هر چه مي خواهند به ريييس جمهور مي گويند ديگر نيازي نيست در حرم امام هم به اين رفتارهاي خود ادامه دهند .

وي درباره علت سکوت نمايندگان در برابر اخلال گران سالگرد ارتحال امام  (ره)گفت : مجلس امروز نمي بايست به اين مساله بي توجهي مي کرد و بهتر بود نسبت به اين مساله واکنش نشان مي داد.

23220

کد N849130

وبگردی