آفتاب

انتقاد نماینده چایپاره از وضعیت آب شرب و کشاورزی حوزه انتخابیه‌اش

انتقاد نماینده چایپاره از وضعیت آب شرب و کشاورزی حوزه انتخابیه‌اش

نماینده خوی و چایپاره در مجلس اظهار کرد: آب شرب منطقه خوی، چایپاره و قره‌ ضیاءالدین در وضع خطرناکی به سر می‌برد و برای حل مشکلات بخشی از این منطقه به 900 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، موید حسینی صدر طی تذکر شفاهی امروز در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: مناطقی از قره ضیاءالدین تنها 3 کیلومتر با سد فاصله دارد، اما در تأمین آب شرب و کشاورزی دچار مشکلند.

وی در تذکری به وزیر نیرو و نفت خواستار گازرسانی به منطقه سردسیر ایواوغلی و روستاهای حاشیه رود و آق بلاغ شد و گفت: مردم این منطقه به خصوص در فصل سرما مشکلات عدیده‌ای دارند.

وی در تذکر دیگری به وزیر صنعت و راه و شهرسازی خواستار توجه به پایانه مرزی رازی و ساماندهی مسیر عبوری وسایل نقلیه سنگین در آن شد.

همچنین وی خطاب به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، گفت: خانم ابتکار شما وامدار مشکلات عدیده‌ای در بخش محیط زیست از دولت گذشته هستید، اما مردم برای حل مشکلات از شما انتظار ویژه‌ای دارند و مجلس نیز در کنار شما برای حل این مشکلات خواهد بود.

موید حسینی صدر در تذکر پایانی خود از وزیر بهداشت خواست که نسبت به تشکیل دانشکده علوم پزشکی خود و تجهیز و نوسازی بیمارستان‌های صدساله منطقه خوی، چایپاره و قره ضیاءالدین اقدام کنند.

انتهای پیام

کد N848665

وبگردی