آفتاب
حجت الاسلام میرباقری در اجتماع مدافعان حرم:

غربی‌ها جنگ ایدئولوژیک با ایران را شروع کرده‌اند

غربی‌ها جنگ ایدئولوژیک با ایران را شروع کرده‌اند

رئیس فرهنگستان علوم انسانی تاکید کرد: غرب با ایران علاوه بر جنگ اقتصادی، جنگی ایدئولوژیک را شروع کرده است که اگر پیرو مکتب امام خمینی(ره) بمانیم قطعا پیروز خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر حجت‌الاسلام سیدمهدی میرباقری رئیس فرهنگستان علوم انسانی در دوازدهمین اجتماع مدافعان حرم در مسجد موسی‌بن‌ جعفر (ع) با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی رحمة الله علیه فرمودند انقلاب و حکومت ما مقدمه و در امتداد حکومت حضرت ولیعصر است. فلذا حکومت را به سمت فلسفه و نوع حکومتداری غربی بردن، خیانت است. صد البته که هیچ کس با رفاه و امنیت و غیره مخالف نیست اما آنچه که غربی‌ها از آرمان‌ها و ایده‌آل‌های حکومت خود می‌گویند دروغ است.

وی افزود: نهایت هدایت و کمال بشریت زمانی محقق می شود که حضرت حجت در عالم تجلی بنمایند. نه تنها انسانها به واسطه حضور امام زمان، دگرگون شده و باطن بین می شوند بلکه حتی زندگی حیوانات، گیاهان و حتی جامدات هم زندگی دیگری خواهند بود. به بیان دیگر، عصر ظهور، زندگی در نوعی بهشت زمینی است و تا امام نیایند این شرایط ایجاد نخواهد شد.

رئیس فرهنگستان علوم انسانی با بیان اینکه بزرگترین مانع بر سر راه ظهور، حکومت و تمدن مادی است، اظهار داشت: حکومت و تمدن مادی علنا و با صدای بلند با تعابیری همچون "خدا مرده است" و "دین بزرگترین افیون زندگی بشری و سرشار از عقده های جنسی ست" ، مردم را به دوری از انبیا و روی آوردن به زندگی مادی و دنیوی دعوت می کرد. هم غرب با مکتب‌های فکری چون لیبرالیسم و شرق با سوسیالیسم.

حجت الاسلام میرباقری با بیان اینکه بعد از فروپاشی مارکسیسم و کمونیسم با زحمات شهید مطهری و بیانات امام خمینی، جهان عملاً وارد سه جبهه شد، تصریح کرد: غرب با لیبرالیسم به رهبری آمریکا، شرق با کنفوسیوس به رهبری چین و اسلام به رهبری ایران. غرب با چین فقط وارد جنگی اقتصادی شده است اما با ایران علاوه بر جنگ اقتصادی و مهمتر از آن، جنگی ایدئولوژیک را شروع کرده است که اگر پیرو مکتب امام خمینی بمانیم ان شاء الله قطعا پیروز خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه واقعیت دنیای اسلام به غیر از مکتب امام خمینی و اسلام ناب محمدی، دارای دو سری نفاق و انحراف است، اظهار داشت: یکی اسلام خشن و سلفی گری امثال القاعده و طالبان و داعش است و دیگری اسلام لیبرالی و بی تفاوت امثال اسلام اندونزی و ترکیه است، اینها هر دو مردودند چرا که از مکتب اهل بیت کاملا مجزا هستند.

رئیس فرهنگستان علوم انسانی خاطر نشان کرد: مأموریت ما در این دوران، آماده کردن دنیا برای ظهور و مهیا کردن خود و مردم برای جدا نشدن از اهل بیت و استقامت در ایمان برای دور ماندن از شر فتنه هاست.

کد N848152

وبگردی