آفتاب

قدردانی از صداوسیما در بزرگداشت قرآن کریم

قدردانی از صداوسیما در بزرگداشت قرآن کریم

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه در نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما از تلاش این رسانه برای انعکاس وسیع مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در تهران قدردانی کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، حجت‌الاسلام علی محمدی در نامه‌ای به دکتر سرافراز از پوشش وسیع تلویزیونی و رادیویی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم قدردانی کرده است.

وی در این نامه از این مسابقات به عنوان بزرگترین رویداد تبلیغی و ترویجی قرآن در جهان اسلام همزمان با عید سعید بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) نام برده و تلاش‌های سازمان صداوسیما را برای پوشش تصویری رادیویی و تبلیغ این رویداد بزرگ قرآنی، ارج نهاده است.

رسانه ملی در طول برگزاری این مسابقات علاوه بر پخش مستقیم مراسم افتتاحیه و اختتامیه، گزارش‌هایی از این رویداد را در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پخش کرد؛ ضمن آنکه رادیو قرآن و شبکه تلویزیونی قرآن هر روز بیش از پنج ساعت از زمان خود را به پخش مستقیم این مسابقات اختصاص دادند.

علاوه بر این، برنامه‌های زنده رادیویی و تلویزیونی در طول مدت برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن، با دعوت از کارشناسان و قاریان داخلی و خارجی، به انعکاس اتفاقات روزانه این مسابقات پرداختند.

انتهای پیام

کد N847383

وبگردی