آفتاب
نماینده مردم مشهد:

پافشاری بر اصول انقلاب از سقوط در پرتگاه غرب جلوگیری می کند

پافشاری بر اصول انقلاب از سقوط در پرتگاه غرب جلوگیری می کند

مشهد- نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: خط امام نیاز به مراقبت دارد و به گفته مقام معظم رهبری پافشاری بر اصول انقلاب از سقوط در پرتگاه غرب و جهان سلطه جلوگیری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه پنجشنبه در حاشیه مراسم سالروز ارتحال امام خمینی که در مهدیه مشهد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات امروز خود در مرقد امام به مردم هشدار دادند که مراقب باشند خط امام گم نشود.

وی با بیان اینکه ایشان در دیدار با نمایندگان مجلس به نحو دیگری هشدار دادند افزود: رهبری تأکید کردند که اگر پافشاری بر اصول انقلاب و امام(ره) صورت نگیرد احتمال فروغلتیدن در پرتگاه های لیبرال دموکراسی غرب و جهان سلطه وجود دارد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خط امام و راه امام خمینی نیاز به مراقبت دارد و این گونه نیست که انقلاب خود به خود می تواند باقی بماند.

وی تصریح کرد: همیشه جنبش های الهی در معرض مصادره و انحراف بوده اند و این تهدیدات در مورد انقلاب ما هم وجود دارد.

قاضی زاده با اشاره به این که امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را با کمک مردم تأسیس کرد افزود: امروز هم همین مردم باید از انقلاب مراقبت و دفاع کنند.

وی انتشار مداوم منویات رهبری را وظیفه رسانه ها عنوان کرد و افزود: رسانه ها که افکار عمومی را در اختیار دارند باید تلاش کنند که حرف ولی خدا فراموش نشود.

کد N846213

وبگردی