آفتاب
سردار رمضان شریف:

گفتمان اسلامی دلیل اصلی ترس دشمنان از کشور / لزوم نگاه درونی

گفتمان اسلامی دلیل اصلی ترس دشمنان از کشور / لزوم نگاه درونی

ایلام-مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه گفتمان اسلامی دلیل اصلی ترس دشمنان از کشورمان است، بر لزوم نگاه درونی به کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رمضان شریف صبح پنجشنبه در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) در مسجد جامع  شهر ایلام اظهار داشت: با گذشت سالها از پیروزی انقلاب اسلامی و رحلت امام(ره) ولی همچنان یاد ایشان در نزد مردم است و هیچ گاه فراموش نمی شوند.

وی بیان کرد: سالروز رحلت امام که با نیمه شعبان و ۱۵ خردادماه همراه شده، خطوط معنادار و پیوسته ای هستند که بسیار الهام بخش و پر معنا است.

این مسئول سپاه عنوان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی که توسط امام به عنوان یک جدید در جهان زده شد، امروز بخش مهمی از کشورهای جهان از جمله مسلمانان را بیدار کرده است.

وی ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب باعث شده ملتهای زیادی با برگرفته این گفتمان حرکت خود را ادامه دهند و مورد اسقبال مردم جهان قرار گرفته است.

سردار رمضان شریف بیان داشت: جوانان امروز کشور ما نیز باید بدانند که گفتمان اسلامی باعث شکست دشمنان در طول این نظام اسلامی شده است.

وی ادامه داد: امام (ره) در واقع با این گفتمان انقلاب اسلامی طلیم ظلم را شکست و را جدید را ملتها نشان داد که باعث شد امروز کشور ما در همه بخشها یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان باشد.

وی عنوان کرد: اگر امروز کشورهای غربی و به خصوص آمریکا از کشورمان ترسی دارند به خاطر همین وجود گفتمان انقلاب اسلامی است که باعث شده آنها ترس و وحشت از کشورمان داشته باشند.

وی بیان داشت: گفتمان انقلاب اسلامی باعث لرزش در پایه های استکبار و آمریکا شده و هیچ وقت جرات نگاه چب هم به کشورما را ندارند و همین گفتمان باعث زانو درآوردن این کشورها شده است.

سردار رمضان شریف بیان داشت: یکی از مهمترین مسائلی که در کشورها و ملتهای اسلامی امروز به آن پی برده اند وجود یک رهبر شجاع است که در مقابل زورگویی و زیاده خواهی استکیار بایستد چراکه ملت ایران با رهبری مقام معظم رهبری امروز همه توطئه ها علیه کشورما خنثی می شود.

وی ادامه داد: در بحث نظامی هم هیچ کشوری جرات حمله به کشورمان را ندارد چراکه می دانند با ضربه سهمگینی از سوی کشورمان مواجه می شود از توان دفاعی و نظامی ما آگاه دارند.

مسئول روابط عموی سپاه بیان داشت: ملت ایران رمز و راز پیروزی را در اطاعت بی چون چرا از فرمایشات مقام معظم رهبری و ایستادگی در برابر زیاده خواهی می داند و ما نیز موظف هستیم از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم.

وی اظهار داشت: امروزه باید نگاه درونی به کشور داشته باشیم چراکه اگر در عرصه های مختلف علمی پیشرفت کنیم و اتکا به خود باشیم، حربه تحریم کشورهای غربی و آمریکا برای مقابله با کشورمان جوابگو نیست.

سردار رمضان شریف افزود:  قطعا انقلاب اسلامی ایران با وجود مقام معظم رهبری و اتحاد و هم دلی مردم همه مشکلات را حل خواهند کرد و روز به روز به اقتدار کشور نیز افزوده می شود.

وی اظهار داشت: امروز هدف اصلی دشمنان مقابله با ولایت فقیه و اصل نظام است و برای همین قصد دارند با استفاده از رسانه های گروهی ذهن جوانان کشورمان را مخدوش کنند.

کد N845727

وبگردی